آمار اهداکنندگان خون در شهرری 30 درصد افزایش یافت

علیرضا بحرالعلوم

آمار اهداکنندگان خون در شهرری 30 درصد افزایش یافت

مسؤول مرکز جامع اهدای خون شهرری با اشاره به مشارکت شهروندان ری در طرح معنوی نذر خون همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: تعداد اهداکنندگان خون در دهه اول محرم امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۰ درصد افزایش یافته است.
کد خبر : 6770
تاریخ انتشار : جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
آمار اهداکنندگان خون در شهرری 30 درصد افزایش یافت

عبدالله قلی پور مسؤول مرکز جامع اهدای خون شهرری در گفت‌وگو با کاتنا در ری اظهار کرد: بسیاری از شهروندان همزمان با روز تاسوعا و عاشورای حسینی در طرح معنوی نذر خون شرکت کرده و به اهدای خون خود به بیماران می پردازند.
وی با اشاره به اینکه روز گذشته همزمان با تاسوعای حسینی، ۲۵۰ نفر اهداکننده خون داشتیم، گفت: تعداد اهداکنندگان خون در دهه اول محرم امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۰ درصد افزایش یافته است.
مسؤول مرکز جامع اهدای خون شهرری افزود: از صبح امروز شاهد افزایش اهداکنندگان خون هستیم و بشارت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری، شنگی شهردار منطقه ۲۰ و شربیانی رئیس شورای شهرستان ری نیز صبح امروز برای اهدای خون به این مرکز مراجعه کردند.
قلی پور با بیان اینکه هر کیسه خون اهدایی برای سه بیمار استفاده می‌شود، تصریح کرد: نیاز به خون همیشگی است و شهروندان می توانند هر سه ماه یکبار خون خود را اهدا کنند و اهدای خون را فقط به ایام تاسوعا و عاشورا محدود نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار