اتمام عملیات حفاری ایستگاه‌های متروی خط ۶ در محدوده شهرری

علیرضا بحرالعلوم

اتمام عملیات حفاری ایستگاه‌های متروی خط ۶ در محدوده شهرری

شهردار منطقه ۲۰ از اتمام عملیات حفاری ایستگاه‌های متروی خط ۶ در محدوده شهرری خبر داد و گفت: حسب دستور اعضای شورای شهر عملیات اجرایی مترو منظم‌تر و فعال‌تر پیش خواهد رفت تا در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه عملیات مترو باشیم.
کد خبر : 6699
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۳
اتمام عملیات حفاری ایستگاه‌های متروی خط ۶ در محدوده شهرری

به گزارش کاتنا از ری، بازدید و نظارت میدانی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش از پروژه‌های منطقه 20 و دیدار مردمی با شهروندان از صبح امروز آغاز و تا عصر ادامه داشت.

ابتدای این سفر یک روزه به قبله تهران از دیدار مردمی با شهروندان منطقه 20 آغاز و در ادامه اعضای شورای شهر تهران به همراه مدیران شهری از پروژه‌های در حال ساخت شهرری بازدید کردند.

اعضای شورای شهر تهران پس از دیدار مردمی در شهرداری منطقه 20 از طرح بازآفرینی محله نفرآباد و مشکلات و معضلات موجود در بافت فرسوده قلعه دولت آباد بازدید و از نزدیک در جریان کمبودها قرار گرفتند.

رضا شنگی در حاشیه این بازدیدها در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از پروژه‌ها اظهار داشت: روند اجرای پروژه‌های منطقه 20 و شهرری همواره با حضور شوراهای شهر پیگیری و رسیدگی می‌شود.

وی با اشاره به بازدید از ایستگاه مترو افزود: حفاری ایستگاه‌های باقیمانده از خط 6 در محدوده شهرری به اتمام رسیده و حسب دستور اعضای شورای شهر عملیات اجرایی پروژه منظم‌تر و فعال‌تر پیش خواهد رفت تا در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه عملیات مترو باشیم.

شهردار منطقه 20 در ادامه در خصوص قلعه دولت آباد گفت: قلعه محله دولت آباد به دلیل مشکلات از قبل رها شده، مشکلاتی را ایجاد کرده و مطالبه مردم طرح بازآفرینی این محله است که امیدواریم با توجه به نیازهای ضروری مردم این مهم در دستور کار قرار گیرد.

وی تأکید کرد: مشکلات محله قلعه دولت آباد باعث نارضایتی مردم شده لذا در کمیسیون ماده 5 و سازمان نوسازی شهر تهران پیگیری لازم انجام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار