فرایند صدور پروانه ساختمانی در روستاهای واقع در حریم تهران، الکترونیکی می‌شود

علیرضا بحرالعلوم

فرایند صدور پروانه ساختمانی در روستاهای واقع در حریم تهران، الکترونیکی می‌شود

فرماندار تهران گفت: در راستای ایجاد شفافیت در فرآیند قانونی صدور مجوزات و پروانه‌های ساخت‌وساز روستایی و نظارت بیشتر بر عملکرد دهیاری‌ها، صدور پروانه ساختمانی در روستاهای شهرستان تهران الکترونیکی می‌شود.
کد خبر : 6696
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۱۸
فرایند صدور پروانه ساختمانی در روستاهای واقع در حریم تهران، الکترونیکی می‌شود

به گزارش کاتنا از تهران، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران اظهار کرد: در راستای ایجاد شفافیت در فرآیند قانونی صدور مجوزات و پروانه‌های ساخت‌وساز روستایی و نظارت بیشتر بر عملکرد دهیاری‌ها، صدور پروانه ساختمانی در روستاهای شهرستان تهران الکترونیکی می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار تهران با بیان اینکه موضوع الکترونیکی نمودن فرآیند صدور پروانه در روستاها در قالب یک سامانه یکپارچه با قابلیت رصد و نظارت تمام وقت به منظور پیشگیری از تخلفات احتمالی به صورت تمام وقت اجرایی می شود، تصریح کرد: اجرای این طرح در روستاهای واقع در حریم تهران گامی مهم در راستای شفاف‌سازی و پیشگیری از بروز تخلفات ساختمانی است.

وی با اشاره به مزیت‌های صدور پروانه ساختمانی به صورت الکترونیکی، گفت: با این اقدام کلیه امور مربوط به صدور پروانه به صورت سیستمی انجام گرفته و چرخه صدور پروانه ساختمانی سرعت زیادی به خود خواهد گرفت؛ همچنین شفاف‌سازی، عدم سردرگمی اهالی، حذف رانت، تسریع و مدیریت صدور پروانه ساختمانی از مزایای دیگر اجرای این طرح است.

فرماندار تهران ضمن اشاره به پیگیری مبنی بر اجرایی کردن این موضوع توسط فرمانداری، ابراز کرد: فرمانداری تهران آمادگی دارد عملیات اجرایی فرآیند صدور پروانه ساختمانی روستاها به صورت الکترونیکی را به صورت پایلوت در شهرستان تهران عملیاتی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار