امام جمعه دماوند: قوای سه‌گانه در خصوص تحقق شعار سال به مردم گزارش‌کار دهند

علیرضا بحرالعلوم

امام جمعه دماوند: قوای سه‌گانه در خصوص تحقق شعار سال به مردم گزارش‌کار دهند

امام جمعه دماوند گفت: رهبر معظم انقلاب، امسال را سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند و دولت، مجلس و قوه قضاییه باید به مردم گزارش بدهند که برای تحقق شعار سال چه کرده‌اند؟
کد خبر : 6604
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
امام جمعه دماوند: قوای سه‌گانه در خصوص تحقق شعار سال به مردم گزارش‌کار دهند

به گزارش کاتنا امام جمعه دماوند در خصوص تحقق شعار سال اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، امسال را سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند و دولت، مجلس و قوه قضاییه باید به مردم گزارش بدهند که برای تحقق شعار سال چه کرده‌اند؟

امام جمعه دماوند افزود: نمایندگان محترم مجلس به مردم گزارش بدهند که برای کنترل گرانی و رشد تولید چه اقداماتی انجام داده‌اند؟ قوه قضاییه گزارش بدهد که برای کاهش تورم و رشد تولید چه کرده است؟

فتاح‌دماوندی گفت: دولت با وجود تلاش فراوان متاسفأنه نتوانسته است در موضوع مهار تورم اقدام محسوس خوشحال‌کننده‌ای که مردم اثر آن را سر سفره خود ببینند انجام دهد؛ قیمت گوشت و مرغ و برنج با درآمد اقشار متوسط و ضعیف جامعه تناسب لازم را ندارد و ما گله‌مند هستیم و این‌ها نهی از منکر ما خطاب به دولت است.

وی تصریح کرد: همت دولت این است که پروژه‌های نیمه تمام را در سراسر کشور به اتمام برساند و تولید را نیز رونق دهد، اما هنوز سنگ‌های فراوانی سر راه تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران وجود دارد که نیاز به اصلاح قوانین دارد و البته ما نعمت‌های فراوانی داریم که باید از جمهوری اسلامی تشکر کنیم و از جمله امنیت که شکر فراوان دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار