آیت‌الله صدیقی: مردم مشکلات معیشتی دارند

علیرضا بحرالعلوم

آیت‌الله صدیقی: مردم مشکلات معیشتی دارند

امام جمعه موقت تهران گفت: حضور مردم با وجود مشکلات معیشتی، گرفتاری‌ها و گرانی‌ها برای حفظ انقلاب براساس دین بیشتر از سابق شده و در مراسمات مختلف شاهد حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم هستیم.
کد خبر : 6481
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
آیت‌الله صدیقی: مردم مشکلات معیشتی دارند

به گزارش کاتنا، آیت‌الله کاظم صدیقی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی سالانه مدیران و رؤسای ستادهای توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان تهران اظهار داشت: انقلاب اسلامی کشور ما مظهر قدرت خدا بود و ناشدنی‌ها را ممکن است و در حال حاضر کشور ما دارای اقتداری است که در برخی مسائل قدرت چهارم دنیا به شمار می‌آید.

وی افزود: کشور ما پیش از این زیر یوغ آدم‌های فاسد، بی‌دین و … بود اما خدا خواست و این انقلاب شکل گرفت که البته پیروزی آن به خاطر حضور فقیهانه امام خمینی (ره) بود که وظیفه را تشخیص می‌داد و هیچ قدرتی مانع ایفای رسالت امام نبود.

رئیس هیئت‌امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات در ادامه گفت: امام بر اساس تشخیص علمی، فقهی و مستند به قرآن و احادیث تشخیص دادند و خودشان جلو افتادند و مردم هم دیدند که امام جان بر کف است و نسل جوان در حرکتی پیش‌بینی‌نشده در صحنه حاضر شد و نظام طاغوتی و کانون انواع فسادها، وابستگی‌ها و رذائل تبدیل شد به نظامی که این‌همه ایثارگر بدون هیچ اجباری به میدان رفتن را شیرین می‌دانستند.

آیت‌الله صدیقی تصریح کرد: آمادگی ما به‌رغم تلاش‌های مستمر و عمیق و با امکانات وسیع دشمنان غربی و شرقی ما مثال‌زدنی است و می‌بینیم که مردم کارهای مؤثری انجام می‌دهند به‌مثابه همان‌که انقلاب ناشدنی را حتمی کرد.

وی ادامه داد: خداوند متعال وجود کانون‌های فرهنگی و مساجد را به منزله کانون‌های آدم‌سازی، کانون‌های تنویر افکار و نجات فکر بشر از اسارت‌ها می‌داند و تجویز می‌کند بروید کشته شوید زیرا که اگر مدافعان و رزمندگان نبودند پایگاه‌های فرهنگی تغذیه روحی و فکری منهدم می‌شود و خدا در متن قرآن مسئله حفظ مساجد و پایگاه‌های فرهنگی را مطرح می‌کند.

امام جمعه موقت تهران ابراز داشت: اگر امام حسین از کعبه به کربلا عزیمت نمی‌کرد امروز معلوم نبود چه بخش‌هایی از فرهنگ و معنویت برای ما باقی مانده است و امام حسین با خون خود تمامی نمادهای فرهنگی و تربیتی را بیمه کرد.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم معنوی و انقلابی ابراز داشت: حضور مردم با وجود مشکلات معیشتی، گرفتاری‌ها و گرانی‌ها برای حفظ انقلاب براساس دین بیشتر از سابق شده و در مراسمات مختلف شاهد حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم هستیم اما به دلیل کوتاهی‌های موجود استفاده لازم از آن نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار