۱۳ استخر استان تهران نیازمند تعمیر و تجهیز است

علیرضا بحرالعلوم

۱۳ استخر استان تهران نیازمند تعمیر و تجهیز است

رئیس ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اهمیت کار جهادی برای اجرای پروژه های نیمه کاره گفت: ۱۳ استخر در شهرستان‌های استان تهران نیاز به تعمیر و مرمت دارند که بودجه آن بیشتر از اعتبارات و تملکات و دارایی ورزش و جوانان استان تهران است.
کد خبر : 6443
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
۱۳ استخر استان تهران نیازمند تعمیر و تجهیز است

به گزارش کاتنا از ورامین، استخر کوثر ظهر امروز با حضور علی جوادی رئیس ورزش و جوانان استان تهران و مسئولان شهرستان ورامین پس از 5 سال بازگشایی شد.

جوادی در حاشیه افتتاح این پروژه با تأکید بر کار جهادی در دولت سیزدهم برای پایان دادن به تعطیلی پروژه‌های ورزشی اظهارداشت: 13 استخر در شهرستان‌های بهارستان، قرچک، پیشوا، ورامین، پاکدشت، رودهن و تهران نیازمند تعمیرات هستند.

وی در ادامه با اشاره به مبلغ بالای تعمیرات گفت: هزینه تعمیرات این 13 استخر به حدود 100 میلیارد تومان می‌رسد که از اعتبارات تملک و دارایی‌های ورزش و جوانان استان تهران نیز بیشتر است.

رئیس ورزش و جوانان استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: با تفکر خواستن توانستن است و با همت و روحیه ایرانی و جهادی توانستیم امروز شاهد گشایش مجدد استخر کوثر در ورامین باشیم لذا امید است دیگر شهرستان‌ها در دولت مردمی سیزدهم با همت جوانان عزیز در بالفعل کردن ظرفیت‌های ورزشی با تفکر جهادی به‌صورت مضاعف تلاش کنند.

*استخر کوثر با بودجه اداره ورزش ورامین آغاز به فعالیت کرد

رستمی در حاشیه مراسم افتتاحیه استخر کوثر ورامین با اشاره به مشکلات این استخر از شیوع بیماری منحوس کرونا اظهار داشت: استخر کوثر در سال 98 به‌دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا طبق دستور العمل کشوری تعطیل شد که در هنگام تعطیلی استخر، اصول مهمی از جمله پاکسازی نشدن مسیرها و خاموش کردن استخر منجر به پوسیدگی فلنچ هاب‌های استخر شده که با خاموشی 2ساله موتورخانه و تصفیه قدرت فعالیت را نداشته و خسارت بالایی را به مجموعه وارد کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین تصریح کرد: هزینه بالای تعمیرات این پروژه باعث شد تا استخر کوثر وارد مناقصه شود و با بودجه یک میلیارد و 800 میلیون تومان در مهرماه سال گذشته کار تعمیرات آن توسط پیمانکار آغاز شد و متأسفانه به دلیل عدم تأمین تمامی بودجه و فقط تأمین 300 میلیون تومان اوراق به پیمانکار در آبان ماه سال گذشته استخر به‌صورت نیمه کاره رها شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار