امام جمعه شهرقدس:

علیرضا بحرالعلوم

عید قربان روز وحدت امت اسلام است

امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عید سعید قربان گفت: عید قربان سرآغاز امامت و ولایت و روز وحدت امت اسلام است.
کد خبر : 5668
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
عید قربان روز وحدت امت اسلام است

به گزارش کاتنا، نماز عید سعید قربان با حضور مردم ولایی و شهید پرور شهرستان قدس به امامت حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهرقدس صبح امروز در مصلی برگزار شد.

حجت الاسلام رضا جوکار، در خطبه‌های نماز عید سعید قربان ضمن تبریک این عید سعید و سفارش مردم به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: یکی از سنت‌های الهی درخصوص بندگان امتحان مردم است و عید سعید قربان یادآور سرفرازی حضرت ابراهیم(ع) در آزمون بندگی است و در عرصه‌های مختلف این امتحانات برای انسان وجود دارد.

وی گفت: عید قربان سرآغاز امامت و ولایت و روز وحدت امت اسلام است و امامت اهل بیت(ع) مایه نظم و نظام ملت و پیشگیری از تفرقه است.

امام جمعه شهرقدس گفت: امیرالمومنین علی(ع) بین همه مسلمین جامعیت دارد و اهل سنت ارادت خاصی به حضرت علی(ع) دارند و محبت حضرت(ع) را سپری میان آتش جهنم می‌دانند و کتاب‌های بی‌نظیر متعددی در وصف ایشان و شرح نهج البلاغه توسط عالمان اهل سنت نوشته شده است.

حجت الاسلام جوکار با اشاره به رکن معنویت و وحدت که در کنگره حج اشاره شده است، ادامه داد: باید با حفظ وحدت مراقب توطئه‌های دشمن بود و نسبت به ناامنی‌های تفرقه‌انگیز دشمن هوشیار باشیم.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار