ملی‌پوش پرتاب وزنه:

صیامی نگذاشت در آسیا مدال بیاورم/ فدراسیون برنامه‌ای برای اعزام ندارد

ملی‌پوش پرتاب وزنه گفت: هاشم صیامی یک مدال آسیایی را از من گرفت در حالی که می‌توانستیم در قاره کهن به طلا برسم.

کد خبر : 4986
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
صیامی نگذاشت در آسیا مدال بیاورم/ فدراسیون برنامه‌ای برای اعزام ندارد

مهدی صابری در سومین دوره مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) با ثبت رکورد ۱۹ متر و ۱۵ سانتی متر در پرتاب وزنه در رده نخست جای گرفت.

وی روز دوشنبه درباره سطح مسابقات جام امام رضا(ع)، اظهار داشت: سال گذشته تیم‌های بیشتری از جمله ترکیه حضور داشتند و کیفیت مسابقات خیلی بالاتر بود. حریفم از ترکیه در سال گذشته حضور داشت و اول شد و اگر امسال در مسابقات حضور می‌یافت، رقابت قشنگ‌تری داشتیم. همواره رکوردهای خوبی می‌زنم و امیدوارم بتوانم برای بازی‌های آسیایی هم مدعی کسب مدال باشم.

وی افزود: در دو هفته گذشته در مسابقات جایزه بزرگ تهران ۲۰ متر و یک سانتی‌متر پرتاب کردم و چهارمین رکورد برتر تاریخ ایران را ثبت کردم. متاسفانه فدراسیون در این مدت ما را به هیچ مسابقه بین‌المللی اعزام نکرد و برنامه‌ای برای ما نداشت. برای مسابقات جایزه بزرگ ورودی ۱۹.۵۰ متر را گذاشته بودند، اما من ۲۰ متر و یک سانتی متر را ثبت کردم.

ملی‌پوش دوومیدانی عنوان کرد: تغییر و تحول در فدراسیون دوومیدانی را مثبت می‌بینم، آینده دوومیدانی با وجود افشین داوری روشن‌تر است و بهتر جلو می‌رود در حالی که دوران ریاست هاشم صیامی برای من خوب نبود، وی یک مدال آسیایی را از من گرفت و قطعا می‌توانستیم در قاره کهن به طلا برسم، اما متاسفانه او بنا به صلاحدید خود من را اعزام نکرد.

وی اضافه کرد: حتی به صیامی اعتراض کردم و گفت که اگر مدال بیاورم، روی مدالم در آسیا حساب باز نمی‌کند. نمی‌دانم که صیامی با من خصومت شخصی داشت یا سلیقه وی نبودم. دو سال به دلیل آسیب‌دیدگی مسابقه ندادم و فقط تمرین کردم، اما سال گذشته در مسابقات قهرمانی کشور با ثبت رکورد ۱۹.۲۲ متر اول شدم و در دومین دوره جام امام رضا (ع) رکورد ۱۹.۷۷ را ثبت کردم و در رنکینگ چهارم آسیا قرار گرفتم.

صابری یادآور شد: قرار بود فدراسیون ما را به دو مسابقه بین‌المللی اعزام کند، اما صیامی با بهانه جویی نفرستاد و حتی گفت ویزا نیامده است. بعد از آن مستقیم بدون هیچ برنامه‌ ریزی فدراسیون ما را به بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام کرد و متاسفانه به دلیل کمبود تجربه و آمادگی و نبود مسابقات بین‌المللی نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم و در کشورهای اسلامی با رکورد ۱۸.۷۰ در رده ششم قرار گرفتم.

وی خاطرنشان کرد: اگر فدراسیون ما را به یک یا دو مسابقه بین‌المللی می‌فرستاد نتیجه بهتری داشتم. الان هم وضعیت من برای اعزام به مسابقات برون مرزی مشخص نیست، اما رکوردی که من ثبت کردم در پنج دوره قبلی تا به الان شانس مدال در آسیا بوده است.

ملی‌پوش پرتاب وزنه گفت: احسان حدادی و حسن تفتیان زحمت زیادی در این مدت کشیدند و حق آنهاست تا به مسابقات برون مرزی بروند و باید برای این ورزشکاران هم هزینه شود. تفتیان رکورددار است و حدادی چهار دوره طلای بازی‌ها و مدال المپیک را دارد. باید به این ورزشکاران رسیدگی شود. سال مهمی برای کسب سهمیه المپیک است و باید فدراسیون با دید باز عملکرد ورزشکاران را رصد کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار