جلوگیری از تغییر کاربری ۱۷۰ هکتار از اراضی زراعی در اشتهارد

دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد از اقدامات مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی به وسعت ۱۷۰ هکتار در اراضی موسوم به «مزرعه توحید» این حوزه قضایی خبر داد.

کد خبر : 4877
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۵۷
جلوگیری از تغییر کاربری ۱۷۰ هکتار از اراضی زراعی در اشتهارد

به گزارش کاتنا و به نقل از دادگستری البرز، “حسن علایی ثمرین” گفت: قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری استان البرز مصوبات و تاکیدات متعددی در حوزه محورهای فعالیت چهارگانه خود داشته که یکی از آن‌ها درحوزه پیشگیری و مقابله جدی با تغییر کاربری های غیرمجاز است.
وی افزود: در حوزه قضایی اشتهارد در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، ۱۷۰ هکتار از اراضی در معرض تغییر کاربری واقع در اراضی پلاک ثبتی ۱۱۵۹ موسوم به «مزرعه توحید» آزادسازی شد.
وی متذکر شد: در این عملیات تعداد قطعات تفکیک شده ۶۰ مورد، دیوارکشی ۲۰ قطعه به متراژ ۳۲۰۰ متر، بنا و ویلای در حال ساخت ۱۰ مورد، استخر ۱۰ مورد، فنس کشی با پی ممتد ۳۰ فره با سطح اشتغال ۲هزار۵۰۰ متر، محوطه سازی ۴۰ مورد، دپوی مصالح ساختمانی پنج مورد اعمال قانون شد.
دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد مساحت اراضی آزادسازی شده را ۱۷۰ هکتار بیان کرد و گفت: ارزش این اراضی بر اساس ارزیابی انجام شده نزدیک به ۱۲۰۰ میلیارد تومان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار