ظرفیت عید غدیر برای افزایش مشارکت در انتخابات استفاده شود

علیرضا بحرالعلوم

ظرفیت عید غدیر برای افزایش مشارکت در انتخابات استفاده شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: از ظرفیت برنامه‌های شب و روز عید غدیر به‌منظور تبیین جنایات آمریکا و ترغیب مردم جهت شرکت در انتخابات استفاده کنیم.
کد خبر : 18370
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶
ظرفیت عید غدیر برای افزایش مشارکت در انتخابات استفاده شود

به گزارش کاتنا، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی عصر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با اشاره به ابتکار مقام معظم رهبری در نامگذاری این هفته اظهار داشت: از ششم الی دوازدهم تیرماه به‌عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است و باید از این فرصت برای روشنگری و بصیرت‌افزایی در میان مردم استفاده کرد.

وی افزود: توجه به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی به‌منظور افشای چهره زشت آمریکا بسیار مهم است و باید تمامی دستگاه‌ها از همه ظرفیت‌های خود برای این منظور استفاده کنند.

رئیس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی استان تهران سپس به تشریح برنامه‌های این ایام پرداخت و گفت: مراسم محوری روستایی بخش مرکزی ورامین در روستای احمدآباد وسط با پیگیری امام‌جماعت، بخشداری مرکزی و دهیاری، شورا و بسیج روستای احمدآباد روز یکشنبه 3 تیرماه پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد روستا برگزار می‌شود.

محمودی ابراز داشت: مراسم محوری شهرستانی به مناسبت روز شهادت شهید بهشتی و 72 یار انقلاب، روز پنجشنبه 7 تیرماه ساعت 7 صبح در حرم مطهر شهدای گمنام با پیگیری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، شهرداری و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: دیدار با جانبازان شیمیایی شهرستان ورامین در قالب طرح سپاس به‌منظور تجلیل از جانبازان شیمیایی شهرستان با پیگیری و هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در روز چهارشنبه ششم تیرماه، سخنرانی و برپایی میز خدمت مسئولان دستگاه قضایی و جلسه پرسش‌وپاسخ با شهروندان در نماز جمعه اول تیرماه در مصلای صاحب‌الزمان (عج) ورامین، حضور جانبازان شیمیایی در مساجد به‌منظور خاطره‌گویی از تاریخ شنبه 9 لغایت 12 تیرماه پس از نماز مغرب و عشاء و برگزاری مراسم‌محوری با حضور مسئولان به یاد شهید کچویی رئیس زندان اوین در ندامتگاه خورین از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تأکید کرد: استفاده از ظرفیت برنامه‌های شب و روز عید غدیر به‌منظور تبیین جنایات آمریکا و ترغیب مردم جهت شرکت در انتخابات با پیگیری هیئات مذهبی، ائمه جماعات و مبلغین، فضاسازی شهری و نصب بنر و تبلیغات محیطی با موضوع حقوق بشر آمریکایی مقابل ادارات و نهادهای شهرستان، حضور کارشناسان دادگستری در مساجد و ارائه مشاوره به مردم با هماهنگی دادگستری از دیگر برنامه‌های این ایام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار
پیشخوان روزنامه های امروز