مهدی آل کثیر

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد غ ثبت نام بیش از 200 شرکت تعاونی لرستانی در جشنواره تعاونی های برتر/تمدید ثبت نام در جشنواره تا 31 خرداد ماه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به تمدید ثبت نام در جشنواره تعاونی برتر گفت: تاکنون 231 شرکت تعاونی در نوزدهمین جشنواره تعاونگران برتر نام نویسی و مستندات مربوطه را تکمیل کردند.
کد خبر : 18352
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۳

به گزارش خبرنگار کاتنا ، سید فرهاد ناصری نیا روز یکشنبه بیست و هفتم خرداد ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر لرستان در هفته تعاون برگزار می شود ، اظهار داشت : با توجه به تمدید ثبت نام تعاونگران در این جشنواره تا 31 خرداد ماه سال جاری ، شرکت های تعاونی برای ثبت نام فرصت دارند به سامانه جشنواره تعاونی های برتر مراجعه و نام نویسی کنند.

وی با اشاره به اینکه از آغاز ثبت نام در جشنواره تعاونی های برتر تاکنون 231 واحد تعاونی مدارک خود را بارگذاری و تکمیل کرده اند ، افزود : تعاوني ها براي شركت در نوزدهمين جشنواره استاني امتنان از تعاوني‌هاي برتر و كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به سايت اينترنتي جشنواره به نشاني https://taavoni.mcls.gov.ir/ مراجعه كنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: مدیران شرکت‌های تعاونی باید با نام کاربری و رمز عبور اختصاصی خود وارد سامانه شده و نسبت به تکمیل پرسشنامه اقدام کنند.

ناصری نیا با بیان اینکه تجلیل از تعاونگران برتر پس از طی بررسی های تخصصی در مرحله استانی انجام و در مرحله بعدی، تعاونی ها برای حضور در جمع برترین های کشور معرفی می شوند. ، یادآور شد: تعاونی های برتر برای شرکت در جشنواره ملی معرفی می شوند که هر ساله این استان در زمینه انتخاب تعاونی های برتر ملی نیز درخشش داشته است.

وی یادآور شد : هدف از برگزاری این جشنواره انتخاب تعاونی‌های برتر، ارج نهادن به زحمات تلاشگران بخش تعاون، تشویق و ترغیب فعالیت‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف و ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی و بومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی در سال جهش تولید با مشارکت مردم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار
پیشخوان روزنامه های امروز