مهدی آل کثیر

مدیرعامل تامین اجتماعی: ۱۷ هزار بیمار روزانه در مراکز درمانی تامین اجتماعی کشور بستری می‌شود

مدیر عامل تامین اجتماعی گفت: ۱۷ هزار بیمار بستری و یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر روزانه در مراکز درمانی تامین اجتماعی کشور به صورت سرپایی مداوا می‌شود.
کد خبر : 18292
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱

به گزارش کاتنا ، میرهاشم موسوی در آیین افتتاح طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد اظهار کرد: یاد و نام شهدای خدمت و حضرت آیت الله رییسی را گرامی می‌داریم؛ امروز بخشی از خدمات موثر دولت سیزدهم در بروجرد به بهره برداری می‌رسد؛ رییس جمهور شهید تمام همت خودش را تا پای جان پای کار مردم آورد، هنوز باور نداریم که ایشان در بین ما نیست.

مدیرعامل تامین اجتماعی بیان کرد: به لطف خدا مسیر خدمت رییس جمهور شهید ادامه دارد؛ شهید رییسی وقتی دولت را تحویل گرفت روزانه ۷۰۰نفر بر اثر کرونا جان می‌باختند که شخص رییس جمهور محترم مستقیما وارد این مسئله شد چون سلامت و درمان مردم دغدغه رییس جمهور بود؛ البته توسعه کشور در سایر حوزه‌ها نیز غیر قابل انکار است، رشد اقتصادی که سال ها درگیر رکود بوده و به مباحث خارجی گره زده می‌شد به پنج درصد رسید و آمار بیکاری کاهش چشم گیری داشت.

وی به افتتاح ۳۹ طرح بیمارستانی درمانگاه و پلی کلینیک در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: طرح بیمارستان کوثر بروجرد چهلمین طرح درمانی کشور است.

موسوی ادامه داد: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح‌ها در نظر گرفته شده و چهار طرح خوب با ۱۰ هزار میلیارد ریال در بروجرد، الشتر، دورود و درمانگاه بیمارستان خرم آباد در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: سال گذشته۲ میلیون و ۷۰۰ خدمت رایگان در حوزه درمانی رستان ارائه شد؛ هم اکنون روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار خدمات درمان در کشور ارائه می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار
پیشخوان روزنامه های امروز