مهدی آل کثیر

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد ؛ پایه اصلی قدرت جمهوری اسلامی بر حضور مردم نهاده شده است

پایه اصلی قدرت جمهوری اسلامی بر حضور مردم نهاده شده و اقتدار آن به واسطه مشارکت ملت است و حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه تولید اقتدار ملی می کند.
کد خبر : 18289
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹

به گزارش کاتنا ، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نمازجمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات اظهار کرد: از ابتدای تشکیل نظام مشارکت حداکثری و تلاش برای انتخاب فرد اصلح ۲ راهبرد اصلی و مهم جمهوری اسلامی در برگزاری انتخابات بوده است.

وی اضافه کرد: پایه اصلی قدرت جمهوری اسلامی بر حضور مردم نهاده شده و اقتدار آن به واسطه مشارکت ملت است و حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه تولید اقتدار ملی می کند.

خطیب جمعه خرم‌آباد بیان کرد: چنین ملتی با اتکا به توان داخلی، پیشرفت و توسعه را برای خود رقم می زنند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی اضافه کرد: مشارکت حداکثری ایجاد وحدت و همبستگی کرده و سبب اتحاد ملی می شود، همچنین گفتمان انقلاب اسلامی که دفاع از مظلوم و دشمنی با ظالم است بر دلها و افکار حاکم می‌شود.

وی همچنین با اشاره به روز بسیج اساتید یادآور شد: شهید چمران می توانست مانند برخی زندگی مرفهی داشته باشد اما به عنوان دانشمندی متخصص به یاری شیعیان مظلوم لبنان رفت و پس از انقلاب نیز در دفاع از کشورش سر از پا نشناخت و امیدواریم که تمام اساتید ادامه دهنده راه این شهید باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به افزایش سرسام آور اجاره بها از سوی برخی مالکان تصریح کرد: صاحب‌خانه ها باید در گرفتن اجاره از مستاجران انصاف را رعایت کنند چرا که افزایش چندبرابری اجاره به دور از عدل و انصاف است.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی افزود: کسانی که با خداوند داد و ستد کنند قطعا پاداش آن را می بینند، بنابراین توجه به نوع‌دوستی داشته باشید و همچنین از امتیاز حسابهای بانکی خود افراد مستحق را معرفی کنید تا بانک ها به آنها تسهیلات بدهند.

وی بیان کرد: بسیاری از شما از هزینه های دسته گل های آنچنانی و پخت و پز در مراسمات عزاداری دوری کردید که پیشنهاد می شود که این هزینه ها را صرف خانواده های نیازمند و رفع امورات آنها کنید و فرهنگ نوع‌دوستی را در میان خود تقویت و در این شرایط حساس زندگی را برای دیگران آسانتر کنید.

وی با اشاره سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) افزود: امام باقر(ع) با جهاد علمی و فرهنگی نخبگانی را تربیت و اسلام ناب را معرفی کردند.

امام جمعه خرم‌آباد عنوان کرد: عید قربان گردهمایی و کنگره عظیم حج است که حاجیان با ذبح قربانی بین دلبستگی های معنوی و امور مادی فاصله ایجاد می کنند و جا دارد هرکس به اندازه توان خود در این روز با دادن قربانی و توزیع در میان مردم همبستگی و محبت ایجاد کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به حضور موسسه ملی مرهم برای جراحی رایگان بیماران شکاف لب و کام در لرستان اظهار کرد: این پزشکان متخصص و فوق تخصص در سه روز بیش از ۳۰۰ عمل رایگان در ۱۰ اتاق عمل بیمارستان شهدای عشایر برای بیماران سراسر کشور که به استان مراجعه می کنند، انجام دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار
پیشخوان روزنامه های امروز