ارائه ۸۰۰مقاله در کنگره بین‌المللی شیمی/برگزیدگان معرفی شدند

علیرضا بحرالعلوم

ارائه ۸۰۰مقاله در کنگره بین‌المللی شیمی/برگزیدگان معرفی شدند

دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی شیمی ایران از اعلام اسامی دانشمندان برگزیده بیست و دومین کنگره بین المللی شیمی خبر داد و گفت: در این کنگره ۱ هزار مقاله به دبیرخانه ارسال شده بود که از این تعداد حدود ۸۰۰ مقاله پس از داوری، جهت ارائه انتخاب شده است.
کد خبر : 17176
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳
ارائه ۸۰۰مقاله در کنگره بین‌المللی شیمی/برگزیدگان معرفی شدند

به گزارش کاتنا از اسلامشهر،اسلام کاشی درحاشیه برگزاری کنگره بین‌المللی شیمی ایران که در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در احمدآباد مستوفی به مدت سه روز در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گردهمایی دانشجویان، اساتید، دانشمندان و پژوهشگران رشته شیمی و اهالی صنایع مرتبط با علم شیمی و ارتباط مستمر با یکدیگر در این فضا، برای ارائه آخرین دستاوردهای علم شیمی و صنایع شیمیایی از جمله اهداف برگزاری این کنگره است.

وی افزود: در بیست و دومین کنگره بین‌المللی شیمی حدود 1 هزار مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده بود که از این تعداد حدود 800 مقاله پس از داوری، جهت ارائه انتخاب شده و بیش از 50 سخنرانی علمی و تخصصی انجام می‌شود.

کاشی با اشاره به اجرای همایش یک روزه تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی مختلف در حاشیه کنگره بین‌المللی شیمی، تأکید کرد: در حدود 8 سخنرانی تخصصی در حوزه تجاری‌سازی طی این سه روز انجام می‌شود و دانشجویان و اعضای هیئت‌علمی می‌توانند از این فضا برای تبدیل شدن تحقیقات خود به محصول استفاده کنند.

رئیس پژوهشکده شیمی، گفت: در این همایش سه روزه از پوسترهای برتر تقدیر می‌شود و گرنت خاتم به کسانی که مقالاتشان قابلیت تجاری سازی داشته توسط سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران صادر و شرکت‌های دانش بنیان نوپا مورد حمایت قرار می‌گیرند.

دبیر کنگره بین‌المللی شیمی با اشاره به نقش برگزاری چنین کنگره‌هایی در آینده کاری دانشجویان، خاطرنشان کرد: چنین کنگره‌هایی باعث ایجاد بستری جهت آشنایی اساتید و دانشجویان با گروه‌های مختلف تحقیقاتی شده و زمینه‌های همکاری بین آن‌ها و زمینه تبادل نظر برای کارهای پژوهشی جدید ایجاد می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار
پیشخوان روزنامه های امروز