مهدی آل کثیر

استاندار لرستان ؛ به مردم اطمینان می‌دهم که از آرای آنان با برگزاری یک انتخابات سالم صیانت می‌کنیم.

استاندار لرستان گفت: به مردم اطمینان می‌دهم که از آرای آنان با برگزاری یک انتخابات سالم صیانت می‌کنیم.
کد خبر : 17065
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲

به گزارش کاتنا ، ابوطالب شفقت روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه با حضور در پای صندوق رأی، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از حضور گرم مردم در پای صندوق‌های رأی تشکر می‌کنم، اظهار داشت: آمار نشان می‌دهد که شاهد استقبال خوبی از سوی مردم در انتخابات هستیم.

وی با بیان اینکه در اعمال قانون برای فرصت طلبان انتخاباتی کوتاهی نمی کنیم و اجازه سو استفاده را نخواهیم داد، افزود: گزارش ها حاکیست تاکنون استقبال مردم خرم آباد و چگنی از دور دوم انتخابات رضایت بخش بوده است.

استاندار لرستان اظهار کرد: همکاران اجرایی و نظارتی ما آمادگی بسیاری خوبی را برای برگزاری انتخابات از روزهای گذشته تا کنون دارند و تمام تجهیزات موردنیاز برای اخذ رأی از مردم مهیا است.

شفقت با اشاره به تأمین امنیت انتخابات به نحو مطلوب از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی، گفت: خوشبختانه تا کنون مشکل خاصی نداشته‌ایم و به مردم اطمینان می‌دهم که نیروهای اجرایی، نظارتی و امنیتی با تمام قوت از رأی آنها صیانت می‌کنند و انتخاباتی خوب، سالم و امنی را برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه درخواست من از مردم این بوده که حضور در پای صندوق رأی را در ساعات پایانی موکول نکنند، گفت: تلاش ما این است که در انتخابات را در سروقت رسمی و ۱۸ عصر برگزاری انتخابات را به اتمام برسانیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه سیستم، تجهیزات و دستگاه‌ها آماده است، افزود: کمتر از یک دقیقه زمان می‌برد که یک نفر رأی خود را به صندوق الکترونیک بی اندازد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار