مهدی ال کثیر

استاندار لرستان: ایجاد بازارچه های فروش صنایع دستی در رونق مشاغل خانگی بسیار موثر است

استاندار لرستان گفت: ایجاد بازارچه های فروش صنایع دستی در سطح استان، ملی و برون مرزی نقش بسیار مهمی در رونق مشاغل خانگی دارد.
کد خبر : 17059
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴

به گزارش کاتنا ، ابوطالب شفقت در شورای اشتغال استان، عنوان کرد: گردشگری و میراث فرهنگی یکی از ظرفیت های اساسی و مهم استان برای توسعه و اشتغال است که باید از طریق ایجاد زیرساخت ها، ایجاد بازارچه های فروش صنایع دستی به آن رونق داد.

وی تصریح کرد: استان لرستان دارای ظرفیت های مهم گردشگری از جمله طبیعت زیبا، آثار باستانی و جاذبه های فرهنگی غنی می باشد که توسعه ی آن توسعه ی استان را به همراه خواهد داشت.

استاندار لرستان با اشاره به موضوع اشتغال به عنوان یکی از مهم ترین مسائل استان و تأکید رئیس جمهور مبنی بر نگاه ویژه به اشتغال لرستان، ابراز کرد: دستگاه های اجرایی می بایست با پاسخگویی سریع به استعلامات سرمایه گذاران را برای حضور در استان و سرمایه گذاری مطابق ظرفیت های موجود ترغیب کنند.

شفقت توسعه ی روستاها را یکی دیگر از زمینه های توسعه ی اشتغال کشور برشمرد و گفت: رونق اقتصاد کشاورزی به ویژه در روستاها و توسعه ی تعاونی های روستایی برای حمایت از صنایع خرد را یکی دیگر از رویکردهای مهم اشتغال سریع در استان برشمرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار