مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ؛ ۱۵۰۰ امدادگر در قالب تیم‌های ۵ نفره در لرستان فعالیت می کنند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت : ۱۵۰۰ امدادگر در قالب تیم‌های ۵ نفره در سطح استان فعال هستند و در بخش‌های مختلف امدادی و نجاتی از ظرفیت آن‌ها استفاده می‌شود.
کد خبر : 16961
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱

به گزارش کاتنا ، محمد قدمی در نشست  با خبرنگاران فرار رسیدن هفته هلال‌احمر را تبریک گفت و اظهار داشت :بهترین امدادگران امروز در جمعیت هلال احمر حضور دارند، جوان‌هایی که در راه خدا و با نیت کمک به بندگان خدا اقدام به امدادرسانی می‌کنند.

وی افزود: این مجموعه با همکاری مردم در مواقع بحران اقدامات بشردوستانه و ارزشمندی را انجام داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان مهمترین رسالت‌های جمعیت هلال احمر را امداد و نجات عنوان کرد و گفت: ۳۶ مرکز امدادی در استان پاسخگوی حوادث استان هستند و طی سال گذشته ۶۷۴ عملیات امدادی را در سطح استان انجام دادند .

قدمی با بیان اینکه طی سال گذشته ۶۹ هزار نفر در قالب ۱۲۵۶ دوره آموزش عمومی و تخصصی امداد و نجات را دیده‌اند، افزود: در ۱۹۰ خانه هلال در سطح استان این آموزش‌ها انجام گرفته است.

وی با اشاره به کمک ۲۷ میلیارد تومانی جمعیت در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: در حال حاضر داروخانه هلال احمر استان بیش از هزار قلم دارو را توزیع می‌کند.

مدیرعامل جمعیت لرستان ادامه داد:بیش از ۵۰ هزار عضو جوان داریم که برای این افراد اقدامات فرهنگی همچون اعزام به اماکن زیارتی طی سال گذشته صورت گرفته است.

قدمی با اشاره به صرف هزینه ۳ میلیاردی در حوزه تعمیرات و بازسازی پایگاه‌های امداد و نجات لرستان، افزود: طی سال‌های اخیر ۲۱۵ نفر را جذب هلال احمر استان شده که همه آنها از نجاتگران با سابقه هستند.

وی به راه اندازی فاز نخست نساجی هلال‌احمر در دلفان اشاره کرد و اظهار کرد : با اجرای این پروژه ۵۰۰ نفر مشغول بکار خواهند شد.مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: ۱۵۶ میلیارد تومان در قالب ۱۲ پروژه نیمه‌تمام برای سفر دوم ریاست جمهوری پیشنهاد خواهیم داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار