مهدی آل کثیر

معاون وزیر راه و شهرسازی خبرداد؛ وجود ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان

معاون‌ وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه تعداد خانوارهای فاقد مسکن در لرستان یک مساله و چالش است، گفت: اکنون ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان وجود دارد.
کد خبر : 16701
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸

به گزارش کاتنا ، ارسلان مالکی در جلسه شورای مسکن که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه ظرفیت‌های استان در خصوص  تامین شناسایی شده است، تاکید کرد:  برای تامین زمین مورد نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها هستیم،  در این میان نقش  سازمان جهادکشاورزی برای تامین زمین مورد نیاز موثرتر است.

وی افزود: نمی‌توان برای این ۱۰۰ هزار خانواده بدون مسکن برنامه نداشته باشیم،  بلکه باید این موضوع رسیدگی شود.به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی رفع مشکل مسکن در لرستان نیازمند یک هم افزایی و همدلی بین دستگاهی است.

رئیس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: برای حل مشکل زمین می‌توان از زمین‌های دستگاه‌های مختلف استفاده کرد.مالکی با تاکید بر اینکه مساله تامین زمین مسکن باید به عنوان یک مسئله جدی در لرستان مورد توجه باشد، افزود:  لرستان در ارزیابی‌های مسکن ملی آخرین استان است، بنابراین باید با همدلی و همکاری از مرحله تامین زمین عبور کنیم.

مالکی تاکید کرد: در سفرهای استانی سایر استان‌ها از مرحله تامین زمین گذشته اند و ملاک ارزیابی‌ها تعداد واحدهای تحویل داده شده است در لرستان اما متاسفانه پس از گذشت سه سال از دولت همچنان در مرحله تامین زمین باقی مانده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار