همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران

علیرضا بحرالعلوم

همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان تهران از همکاری همه جانبه آموزش و پرورش در برگزاری کنگره شهدای استان تهران خبر داد و گفت: کنگره شهدا تاثیر بسزایی در مدیریتی ارزشی دارد لذا نقش معلمان و مدیران آموزش‌ و پرورش در کنگره مشخص شده است.
کد خبر : 16685
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲:۰۴

به گزارش کاتنا از استان تهران، مسعود بهرامی در دیدار با سردار ولی‌زاده به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران و هفته معلم اظهار داشت: سپاه حافظ نظم و سنگربان انقلاب اسلامی در مقابل هجمه‌های دشمنان است که رسالت خویش را به خوبی در همه عرصه‌ها انجام می‌دهند.
وی افزود: ما در آموزش‌وپرورش به‌عنوان سربازان و پاسداران عرصه تعلیم و تربیت در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان تهران در ادامه گفت: عملیات وعده صادق موجب خرسندی و خوشحالی مردم شد و جواب محکم و نمایش قدرت ایران اسلامی برای دشمن بود و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فروریخت که جا دارد از دلاوری و سلحشوری نیروهای سپاه تقدیر و تشکر کنم.
وی تصریح کرد: همکاری همه‌جانبه خود را با مجموعه کمیته‌ها به نیت دعای خیر شهدای گران‌قدر اعلام می‌داریم چراکه به این میراث گران‌بها و فرهنگ ارزشمند شهدا از عمق جان، اعتقاد و علاقه داریم و هر کاری که در عرصه کنگره شهدای استان تهران باشد با آغوش باز انجام می‌دهیم.
بهرامی در ادامه با بیان اینکه کنگره شهدای استان تهران را در پیش رو داریم و نقش معلمان و مدیران آموزش‌وپرورش در این کنگره مشخص است، بیان داشت: محبت عظیمی که خانواده‌های معظم شهدا دارند، به‌گونه‌ای است که دیدار با هر یک از خانواده‌های شهید فرهنگی یا دانش‌آموز، مکتب درسی برای ما ازلحاظ مدیریتی و ارزشی است.
همچنین در ادامه این دیدار، سردار ولی زاده با بیان اینکه زحمات و تلاش‌های آموزش‌وپرورش در برنامه‌های فرهنگی دهه فجر و نگاه ویژه به مناسبت‌ها ملی و مذهبی در سطح مدارس برای تقویت ارزش‌های دینی و الهی قابل‌تقدیر است، اظهار داشت: در بحث راهیان نور به‌عنوان مهمترین حرکت فرهنگی شاهد استقبال دانش‌آموزان هستیم که نتیجه تعامل خوب آموزش‌وپرورش با بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان است.
وی به موضوع حجاب در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: موضوع حجاب فقط یک موضوع صرف فرهنگی نیست، بلکه امروز دشمن از حجاب و اقتصاد، در حوزه امنیت استفاده می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار