استخدام بیش از ۴ هزار مراقب بهداشت و سلامت در آموزش و پرورش

علیرضا بحرالعلوم

استخدام بیش از ۴ هزار مراقب بهداشت و سلامت در آموزش و پرورش

معاون وزیر آموزش و پرورش از استخدام ۴۱۷۰ نیروی بهداشت و سلامت در وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: مراقبین بهداشت و سلامت در ۱۶ دانشگاه علوم پزشکی، تربیت شده و پس از استخدام از ماه مهر وارد مدارس می‌شوند.
کد خبر : 16519
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۲۲
استخدام بیش از ۴ هزار مراقب بهداشت و سلامت در آموزش و پرورش

به گزارش کاتنا از ری، آئین نمادین آغاز «هفته ملی سلامت» صبح امروز با حضور دانش آموزان، معلمان و کادر بهداشت و درمان در مدرسه امام هادی (ع) شهرری برگزار شد.

صادق ستاری‌فر در این مراسم با تاکید بر اینکه موضوع “آموزش و مراقبت” پس از سال‌ها محقق شده است، گفت: در دولت سیزدهم در 16 دانشگاه علوم پزشکی، مراقبین بهداشت و سلامت، تربیت و به استخدام وزارت آموزش و پرورش درمی‌آیند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده روز 14 اردیبهشت جاری آزمون استخدام برگزار شده و امسال 4170 نفر نیروی بهداشت و مراقب سلامت در وزارت آموزش و پرورش استخدام خواهند شد و از ماه مهر نیز وارد مدارس می‌شوند.

معاون تربیت و سلامت وزارت آموزش و پرورش در ادامه گفت: امنیت، آموزش و سلامت جزو مأموریت‌های حکومت‌ها در قبال جامعه است، این سه وظیفه جزو مأموریت‌های اصلی حکمرانی است.

ستاری‌فر سلامت را مقدمه و زیربنای دو رکن دیگر دانست و عنوان کرد: آموزش تضمین کننده اصلی دو رکن سلامت و امنیت است.

وی بیان کرد: جایگاه و اهمیت سلامت در نظام حکمرانی بالاست و بر اساس قاعده فقهی هرچه برای بدن مضر باشد حرام است لذا نهادینه سازی برنامه‌های آموزشی و استقرار نظام ارزش یابی سلامت محور را در برنامه داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار