۸۱ هزار کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در استان تهران معدوم شد

علیرضا بحرالعلوم

۸۱ هزار کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در استان تهران معدوم شد

مدیرکل دامپزشکی استان تهران گفت: در گشت‌های نظارتی استان تهران بیش از ۴۶ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی مشکوک کشف و برای نمونه برداری و تعیین تکلیف، ضبط موقت شد و ۸۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد با حکم معدوم شد.
کد خبر : 16357
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳
۸۱ هزار کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در استان تهران معدوم شد

مسعود محمدیان در گفت‌وگو با کاتنا در استان تهران، با اشاره به برخورد با متخلفان در روزهای اخیر گفت: در پی اجرای طرح تشدید نظارت‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان در استان تهران، اکیپ‌های نظارتی دامپزشکی تهران، بیش از 6 هزار مورد بازدید بهداشتی از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی انجام دادند.

وی افزود: در طرح مذکور که از 1 اسفند سال 1402 شروع شد و تا پایان ماه مبارک رمضان، ادامه داشت؛ 46 اکیپ نظارتی طی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی استان تهران بیش از 46 هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی مشکوک کشف و برای نمونه‌برداری و تعیین تکلیف ضبط موقت شد و 81 هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد و غیرقابل مصرف با حکم قضایی از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران در ادامه با بیان اینکه سلامت غذایی مردم خط قرمز دامپزشکی است، گفت: پرونده 32 واحد متخلف به مراجع قضایی ارجاع و 10 واحد صنفی پلمب شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار