رفع تصرف اراضی ملی دماوند با ارزش بیش از هزار میلیارد تومان

علیرضا بحرالعلوم

رفع تصرف اراضی ملی دماوند با ارزش بیش از هزار میلیارد تومان

رئیس اداره راه و شهرسازی دماوند از آزادسازی ۹۸ مورد تصرف اراضی ملی و دولتی دماوند به مساحت ۱۰۵ هزار و ۸۵۰ مترمربع با ارزش برآورده یک هزار و ۵۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از چنگال متصرفان سودجو خبر داد.
کد خبر : 16046
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴
رفع تصرف اراضی ملی دماوند با ارزش بیش از هزار میلیارد تومان

به گزارش کاتنا از دماوند، احمد همتی با اشاره به رفع تصرف اراضی ملی در دماوند گفت: به همت یگان حفاظت اراضی شرق استان تهران با 98 مورد تصرف اراضی ملی و دولتی در تعطیلات نوروز برخورد شد.
وی افزود: با توجه به اینکه تعطیلات پایان هفته و عید نوروز فرصت مناسبی برای سودجویان و زمین‌خواران نسبت به تعرض و تصرف در اراضی ملی و دولتی و سوء استفاده از بیت المال است، بنابراین یگان حفاظت شرق استان تهران به‌صورت شبانه‌روزی و مستمر با بهره‌گیری از تجربیات سال‌های گذشته و در راستای مأموریت سازمانی و ذاتی خود، تمام توان و ظرفیت موجود را در این راستا به کار گرفته است.
وی ادامه‌ داد: موضوع حفاظت از اراضی ملی تعطیلی ندارد و در طول سال به‌ویژه در ایام تعطیلات با جدیت انجام‌ می‌شود.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند گفت: در ایام تعطیلات نوروزی در گشت‌های مشترک با همکاری سایر نهادها، 98 مورد تصرف اراضی ملی و دولتی شهرستان دماوند شناسایی و به مساحت 105 هزار و 850 مترمربع با ارزش برآورده یک میلیون و 58 میلیارد و 500 میلیون تومان از چنگال متصرفان سودجو خارج و رفع تعرض شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار