کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود

علیرضا بحرالعلوم

کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران از برگزاری کنگره سرداران و ۱۲ هزار شهید شهرستان های‌استان تهران در ۳۱ اردیبهشت تا ۳ خرداد ماه سال جاری در آستان مقدس امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: ترویج نام و یاد شهدا مهمترین هدف کنگره شهدا است.
کد خبر : 16043
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود

به گزارش کاتنا از ری، سردار قربان محمد ولی زاده در نشست هماهنگی نخستین کنگره ملی سرداران و 12 هزار شهید استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حوادث اخیر اظهار داشت: حضور با شکوه و پرشور روزه داران در راهپیمایی روز قدس نشان داد، حقیقتا دیدن جنایت‌های صهیونیست و سکوت در برابر این فجایا برای انسان سخت است.
وی افزود: در طوفان الاقصی و جنگ ترکیبی که شاهد آن بودیم سربازان مقاومت با امکاناتی که در اختیار داشتند توانستند پیروزی بزرگی را رقم بزنند.
فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در ادامه گفت: مقاومت بسیار عجیبی که مردم غزه و فلسطین داشتند، باعث شد رژیم صهیونسیتی ضربه سختی را از اسلام دریافت کند.
وی تأکید کرد: کشوری می‌تواند جنگ ترکیبی انجام دهد که قدرت پهبادی برتر داشته باشد اما در غزه که چندین سال است در محاصره شدید قرار دارد، جنگ ترکیبی تمام عیاری از آسمان و زیر زمین بر علیه رژیم صهیونیست شکل گرفت.
سردار ولی زاده تصریح کرد: آبرو و همینه رژیم صهیونسیتی شکست و نظامیان مقاومت پس از طوفان الاقصی به سراغ کسانی رفتند که زمانی فرمانده بودند و آن‌ها را اسیر کرده و در محدوده سرزمینی کوچکی جمع کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار