مهدی آل کثیر

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان: سپاه در کنار دولت برای رفع تنش‌های آبی است

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان گفت: سپاه در کنار دولت برای رفع تنش‌های آبی است.
کد خبر : 15997
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷

به گزارش کاتنا ، سرهنگ احسان جهانبخش روز شنبه هجدهم فروردین ماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ۸ طرح جهاد آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با همکاری آبفای استان در شهرستان پلدختر در دست اجراست.

وی افزود: تاکنون برای اجرای این طرح‌ها در پلدختر ۳۰ میلیارد تومان از منابع داخلی سپاه هزینه شده که دریافتی ما از شرکت آبفا استان بر اساس صورت وضعیتی که دادیم، ۵۳ درصد است.

جهانبخش بیان کرد: الان بیش از ۷۵ درصد برای اجرایی شدن این طرح‌ها از منابع داخلی سپاه هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۲ کیلومتر از طرح آبرسانی چولهول که ۱۹.۵ کیلومتر بوده با ۱۰ میلیارد تومان تا یک ماه و نیم آینده به اتمام می‌رسد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان اضافه کرد: همچنین خط انتقال پاعلم ۱۴ کیلومتر بوده که تاکنون ۶ کیلومتر آن اجرا شده و خط انتقال آب روستای چم مهر نیز به طول ۳ کیلومتر در دست اجراست.

وی با اشاره به خط انتقال آب گل گل و پران پرویز نیز بیان کرد: این طرح به طول ۵ کیلوان استان بوده که تاکنون ۴ کیلومتر آن انجام شده و یک کیلومتر باقی مانده هم در دست اقدام است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل ع لرستان بیان کرد: بتن ریزی سقف مخزن ۲۰۰ مترمکعبی پران پرویز ظرف چند روز آینده انجام می‌گیرد و آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه سپاه در کنار دولت برای رفع تنش‌های آبی، پا به کار است، افزود: مخزن ۳۰۰ مترمکعبی آب روستای چم مهر و مخزن ۲۰۰ متر مکعب روستای گل گل که درب مرحله اجرای فونداسیون هستند، طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا دوماه آینده آماده بهره‌برداری هستند.

این مسئول یادآور شد: حفر چاه عمیق روستای واشیان نیز به طول ۲۰۰ متر خط انتقال که انجام شده از دیگر طرح‌های سپاه در این شهرستان هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار