۱۰ پروژه عمرانی به ارزش ۱۷۳ میلیارد تومان در رباط‌کریم افتتاح شد

علیرضا بحرالعلوم

۱۰ پروژه عمرانی به ارزش ۱۷۳ میلیارد تومان در رباط‌کریم افتتاح شد

شهردار رباط کریم گفت: در آستانه سال نو۱۰ پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهری، با اعتباری بالغ بر ۱۷۳ میلیارد تومان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : 15492
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱:۲۶
۱۰ پروژه عمرانی به ارزش ۱۷۳ میلیارد تومان در رباط‌کریم افتتاح شد

به گزارش کاتنا از رباط کریم، 10 10 پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهری شهرداری رباط کریم صبح امروز با اعتباری بالغ بر 173 میلیارد تومان، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
حمیدرضا اله یاری در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی حوزه‌های مختلف حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهری اظهار داشت: پروژه‌های مختلفی در حوزه سرفصل‌های حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهری طی چند ماه اخیر که تمامی آنها جزو مطالبات دیرینه شهروندان و اهالی محلات بود، در دستور کار شهرداری رباط‌کریم قرار گرفت و در آستانه نوروز پس از ماه‌ها کار جهادی و شبانه‌روزی حوزه عمرانی شهرداری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد و در اختیار شهروندان شریف رباط‌کریم قرار گرفت.
وی افزود: این پروژه‌ها که بخش مهمی از آن‌ها از ابتدای دی‌ماه عملیات اجرایی آن آغاز شده بود، با اعتباری بالغ بر 173 میلیارد تومان عملیاتی و تکمیل شد و امروز به بهره برداری رسید.
شهردار رباط کریم بیان کرد: 10 پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهری شهرداری رباط کریم شامل پروژه اصلاح کریدور دسترسی شهرک خانه، اتصال محله کیکاور به آزادراه تهران-ساوه، بازگشایی خیابان مفتح به گلباغ، رفیوژ میانی بلوار دانشجو و تعریض و بازگشایی خیابان 25 متری بازارک و دیگر پروژه ها هستند که امروز افتتاح شدند.
اله یاری عنوان کرد: کریدور دسترسی به شهرک خانه از سمت اتوبان تا پیش از آغاز عملیات اجرایی در ابتدای بهمن‌ماه به صورت خاکی در دسترس بود و متاسفانه به دلیل عدم وجود زیرساخت، ایمنی لازم، روشنایی و علائم ترافیکی بستر بروز سوانح رانندگی بوده و موجب بروز خسارت‌های جانی ومالی به شهروندان می‌شد و به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری رباط‌کریم پس از بررسی‌ها و مطالعات مربوطه، فرآیند اصلاح این کریدور دسترسی اجرایی شد و معبر ورودی شهرک خانه منتج به اتصال به بلوار ارتش به طول300 متر با 2 لاین خاکبرداری، بازگشایی و آماده‌سازی و امروز هم به بهره برداری رسید.

وی یادآور شد: مسیر آماده‌ شده فعلی برای اتصال محله کیکاور به آزادراه تهران-ساوه پیش از این به صورت نامناسب و خاکی مورد استفاده شهروندان برای تردد وسایل نقلیه قرار می گرفت که در دوره فعلی و در کمتر از 2 ماه این مسیر ساماندهی و اجرایی و امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهردار رباط کریم به یکی دیگر از این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: پروژه مفتح به گلباغ به منظور تسهیل در دسترسی شهروندان، هدایت آب‌های سطحی و رفع گره‌های ترافیکی تعریف شد و امروز در کمتر از 2 ماه به افتتاح رسید و مورد بهره برداری شهروندان رباط کریم قرار گرفت.

اله یاری تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث رفیوژ میانی بلوار دانشجو حدفاصل میدان الغدیر تا شهرک آبشناسان به طول یک کیلومتر به همت شهرداری رباط‌کریم که به علت فقدان روشنایی و ایمن‌سازی‌های ترافیکی از نقاط حادثه‌خیز بود، از نیمه دی ماه به همت شهرداری رباط‌کریم آغاز شد و خدا را شاکریم که توانستیم این پروژه را هم در آستانه سال نو افتتاح کنیم.

وی با اشاره به پروژه معبر 25 متری امامزاده محمد تقی(ع) رباط کریم، گفت: این پروژه به عنوان یکی از مطالبات اصلی شهروندان منطقه در حوزه دسترسی ترافیکی که حدفاصل خیابان امامزاده محمدتقی(ع) تا بلوار آدینه بود که این مسیر را بهم متصل می‌کند و ابتدای بهمن‌ماه و پس از انجام مقدمات و تملکات اراضی مربوطه توسط شهرداری، کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد و توانستیم این مطالبه دیرینه شهروندان را محقق کنیم و به افتتاح برسانیم تا تسهیل دسترسی شهروندان و روان‌سازی ترافیکی فراهم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار