تأمین زیرساخت‌ها اولویت حوزه مسکن در پردیس است

علیرضا بحرالعلوم

تأمین زیرساخت‌ها اولویت حوزه مسکن در پردیس است

استاندار تهران با تأکید بر برنامه‌ریزی صحیح در حوزه سرانه‌های مختلف شهر پردیس گفت: تکمیل پروژه‌های از پیش مانده نیازمند کار جهادی است و باید برای تأمین زیرساخت‌ها در حوزه مسکن مهر پردیس تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.
کد خبر : 15438
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۵۳
تأمین زیرساخت‌ها اولویت حوزه مسکن در پردیس است

به گزارش کاتنا از پردیس، علیرضا فخاری صبح امروز در آئین افتتاح و بهره‌برداری از 5 هزار و 230 واحد مسکن مردمی پردیس که با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه‌ و شهرسازی و سایر مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: مسکن به عنوان یکی از مهمترین نیازمندی‌هایی که برای همه جوامع و به ویژه برای جوامع جوان مطرح و دارای جایگاه مهمی است، زیرا که امروز این اقشار در انتظار جامعه روشن هستند.
وی افزود: اراده‌ای که برای انجام فریضه مهم نهضت بزرگ مسکن و جبران عقب ماندگی‌های پیشین وجود دارد، مبنی بر این است که باید برای ارتقای رضایتمندی مردم تلاش شود، لذا این رویکرد ستودنی است، اما همچنان باید برای تأمین زیرساخت‌ها در حوزه مسکن مهر پردیس تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.
استاندار تهران در ادامه با تأکید بر اینکه در حوزه مسکن نیازهای زیرساختی بیشتری احساس می‌شود، گفت: پروژه شهر جدید پردیس با توجه به برآورد جمعیتی 300 تا 350 نفر معطوف به یک برنامه دراز مدت بود و باید دارای افق جمعیتی روشنی باشد که بدانیم موقعیت شهر پردیس در آینده به کجا خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار