بذرپاش: چرخ ساخت مسکن رونق گرفت/ ۱۱۶ هزار واحد مسکن مهر ناتمام داریم

علیرضا بحرالعلوم

بذرپاش: چرخ ساخت مسکن رونق گرفت/ ۱۱۶ هزار واحد مسکن مهر ناتمام داریم

وزیر راه و شهرسازی گفت: تا به امروز با اقدامات انجام شده ۱۲۴ هزار مسکن مهر از ۲۴۰ هزار مسکن مهر باقیمانده به اتمام رسیده و تقدیم متقاضیان شده است.
کد خبر : 15435
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۴۹
بذرپاش: چرخ ساخت مسکن رونق گرفت/ ۱۱۶ هزار واحد مسکن مهر ناتمام داریم

به گزارش کاتنا از پردیس، مهرداد بذرپاش صبح امروز در حاشیه آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مردمی شهر پردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از سیاست های وزارت راه و شهرسازی، ایفای تعهدات دولت های قبل به ویژه در حوزه مسکن است.

وی افزود: 240 هزار مسکن که هنوز تکمیل نشده بود به این دولت ارث رسید و از آنجا که این مسکن ها آورده متقاضی و وام بانکی ندارد و نیز بودجه عمومی نیز به آن تعلق نمی‌گیرد اما از آنجا که تعهدات گذشتگان را تعهدات خود می‌دانیم و رئیس جمهور نیز بر ایفای تعهدات تاکید داشتند، اتمام مساکن مهر باقیمانده در دستور کار جدی وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: تا به امروز با اقدامات انجام شده 124 هزار مسکن مهر از 240 هزار مسکن مهر باقیمانده به اتمام رسیده و تقدیم متقاضیان شده است.

بذرپاش پروژه اتمام مساکن مهر در کل کشور و به ویژه شهرهای جدید اولویت است تصریح کرد: در شهر پردیس در چندماه پیش بیش از 10 هزار واحد تقدیم متقاضیانی با مدت انتظار 10 سال کمتر یا بیشتر شد و در حدود 5230 واحد امروز تقدیم متقاضیان شد و در اوایل سال آینده نیز تعدادی واحد پس از محوطه سازی آماده ارائه به متقاضیان خواهد بود.

وی ادامه داد: از طریق مولدسازی منابعی به پیمانکاران تزریق می شود و واحدهایی که امروز تحویل متقاضیان شد در حدود 1900 میلیارد تومان پول از منابع داخلی از طریق مولد سازی دریافت و به پیمانکاران پروژه تزریق شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار