استقرار ایستگاه نوروزی در ورودی شهرهای رودهن و دماوند

علیرضا بحرالعلوم

استقرار ایستگاه نوروزی در ورودی شهرهای رودهن و دماوند

رئیس اداره میراث فرهنگی دماوند از استقرار ۲ پایگاه اطلاع‌رسانی و ایستگاه نوروزی در ورودی شهرهای رودهن و دماوند خبر داد.
کد خبر : 15361
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲:۲۹
استقرار ایستگاه نوروزی در ورودی شهرهای رودهن و دماوند

به گزارش کاتنا از دماوند، علی افضلی در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: جلسات متعددی درخصوص ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان تشکیل و کمیته‌های آن مشخص و شرح وظایف کمیته‌ها نیز تعیین شده است.
وی افزود: دو پایگاه اطلاع‌رسانی نوروزی توسط میراث فرهنگی شهرستان در ورودی شهر رودهن و شهر دماوند پیش‌بینی‌شده است؛ در این ایستگاه‌ها نمایشگاه و بازارچه صنایع‌دستی همراه با سیاه‌چادر جانمایی خواهد شد.
رئیس اداره میراث فرهنگی دماوند گفت: در خصوص فعالیت رستوران‌های منطقه نیز هماهنگی با اداره اماکن شهرستان صورت گرفته تا روی رستوران‌های بین‌راهی از نظر کیفیت و چگونگی فعالیت‌ نظارت شود و رستوران‌های داخل شهر نیز فقط بیرون بر باشد.
پیش‌بینی افزایش 8 درصدی تردد در جاده‌های گلستان در ایام نوروز
افضلی تصریح کرد: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان مقارن با ایام نوروز است، تمهیدات لازم برای حفظ شأنیت ماه مبارک رمضان صورت گرفته و در این راستا نیز از مسافران نوروزی در ورودی شهر استقبال صورت می‌گیرد.
تردد 800 هزار خودرو در پیک ترددهای شهرستان
فرماندار دماوند نیز در این نشست با اشاره به تردد بیش از 800 هزار خودرو در پیک تردد‌های شهرستان گفت: ستاد خدمات سفر شهرستان پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده است و خدمات لازم به مسافرین و شهروندانی که از این مسیر عبور می‌کنند، ارائه خواهد شد.
رضا طاهرخانی افزود: با توجه به اینکه در پایان سال قرار داریم، برخی از دستگاه‌ها باید در راستای خدمات‌رسانیِ بهتر به شهروندان گام بردارند.
وی ادامه داد: شهرستان دماوند در بین دو محور مواصلاتی هراز و فیروزکوه قرار دارد که با توجه به تردد بیش از 800 هزار خودرو در پیک تردد‌های شهرستان، ارائه خدمات به مسافرین و شهروندانی که از این مسیر عبور می‌کنند، دارای اهمیت بسزایی است.
طاهرخانی در پایان با بیان اینکه ستاد خدمات سفر شهرستان پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده است، خاطرنشان کرد: در طی سال‌های گذشته شهرستان دماوند در بحث اسکان مسافران نوروزی در سطح استان رتبه اول یا دوم را کسب کرده است و این نشان می‌دهد مسافرانی که از این محور برای سفر به استان‌های شمالی و شرقی کشور تردد می‌کنند، دماوند را برای اسکان خود انتخاب می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار