آغاز طرح پایش ترافیکی نوروزی پلیس در استان البرز

علیرضا بحرالعلوم

آغاز طرح پایش ترافیکی نوروزی پلیس در استان البرز

طرح پایش ترافیکی نوروزی پلیس استان البرز در جاده‌های این استان آغاز شد.
کد خبر : 15322
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
آغاز طرح پایش ترافیکی نوروزی پلیس در استان البرز

به گزارش کاتنا از کرج، پلیس و سایر دستگاه های امدادی و خدماتی استان البرز با هدف پیشگیری از حوادث در جاده های پرترافیک استان، روز دوشنبه طرح پایش و نظارت نوروزی را با استفاده از امکانات و تجهیزات هوشمند و خودرویی در قالب تمرین آمادگی آغاز کردند.
سردار “حمید هداوند” فرمانده انتظامی البرز در این رزمایش گفت:90 تیم ثابت و گشت سیار، نامحسوس و پیاده پلیس راه و امدادگران هلال احمر، اورژانس و راهداران استان البرز پس از اجرای تمرین آمادگی، راهی محورهای ارتباطی این استان می شوند.
وی اظهار کرد: پلیس راه استان البرز در ایام نوروز با آماده باش کامل و به کارگیری گشت های محسوس و نامحسوس به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مسافران است.
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه 18 درصد ترافیک کشور مربوط به استان البرز است، گفت: طول یک هزارو 500کیلومتری محورهای مواصلاتی به استان البرز، ماموریت ایجاد نظم ترافیکی در این استان را بسیار مهم کرده است.
سرعت تردد در جاده‌های البرز در نوروز 10 کیلومتر کاهش می‌یابد
آمادگی 28 تیم راهداری استان البرز برای ارائه خدمات نوروزی
این مقام انتظامی گفت: هدف اصلی همه ما کاهش تلفات رانندگی است تا در این ایام است که به مسافران آسیب وارد نشود.
وی به آمار 11 ماهه تصادفات در استان البرز اشاره و بیان کرد: طی این مدت 48نفر کاهش فوتی، 35 نفر کاهش تصادفات جرحی و 2هزارو 405 فقره کاهش تصادفات خسارتی ثبت شده است.
ارشدترین مقام انتظامی استان البرز گفت : طی یک سال گذشته شاهد 12 میلیون و 600 تردد در استان البرز بودیم که با همکاری سایر دستگاه های امدادی شاهد کاهش تصادفات در استان البرز بوده ایم.
سردار هداوند با تاکید بر همکاری همه دستگاه ها با پلیس برای خدمت رسانی بهتر به مسافران، خاطرنشان کرد : امیدواریم با همکاری و همراهی هم دستگاه ها در عرصه خدمت رسانی این عید باستانی را با سلامتی و صحت پشت سر بگذاریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار