۲۶۰ نهال به یاد شهدای شهر پرند کاشته شد

علیرضا بحرالعلوم

۲۶۰ نهال به یاد شهدای شهر پرند کاشته شد

به مناسبت ۱۵ اسفند و هفته منابع طبیعی۲۶۰ نهال با نام و یاد شهدای گرانقدری که خانواده‌های آن‌ها در شهر پرند ساکن هستند، غرس شد.
کد خبر : 15195
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱:۱۳
۲۶۰ نهال به یاد شهدای شهر پرند کاشته شد

به گزارش کاتنا از پرند، حسین قهرمانی عصر امروز در آیین درختکاری شهر پرند بر کاشت نهال و درختان مثمر در سطح شهر تأکید کرد و اظهار داشت: با رویکرد اعضای شورا و سرپرست شهرداری، سعی شد در این امر مهم که مورد تأکید جدی رهبر معظم انقلاب نیز است، پیشگام باشیم.
نایب‌ رئیس شورای اسلامی شهر پرند افزود: در دنیای امروز کاشت درخت و توسعه فضای سبز یک ضرورت انکارناپذیر برای نجات زمین و محیط‌زیست شناخته می‌شود و نقش حیاتی برای ساختن یک شهر و جامعه‌ای بانشاط، سالم و پویا دارد.
مجتبی مرادی نوروزی سرپرست شهرداری پرند نیز در این مراسم به بخشی از برنامه شهرداری پرند در حوزه فضای سبز اشاره کرد و ضمن قدردانی از تلاش مجموعه معاونت خدمات شهری و واحد فضای سبز شهرداری بر رویکرد مدیریت شهری پرند نسبت به کاشت نهال، درخت و درختچه‌های مثمر و متناسب با شرایط آب‌وخاک شهر پرند تأکید کرد.
به گزارش کاتنا، در این مراسم که با برنامه‌های متنوعی همراه بود به‌طور نمادین 260 نهال با نام و یاد شهدای گرانقدری که خانواده‌های آن‌ها در شهر پرند ساکن هستند، غرس و همچنین صدها نهال و درختچه مثمر نظیر زیتون، سنجد، بادام و توت نیز در بین شهروندان و دوستداران طبیعت توزیع شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار