اجرای پروژه متروی اسلامشهر به دست متخصصان جوانی ایرانی

علیرضا بحرالعلوم

اجرای پروژه متروی اسلامشهر به دست متخصصان جوانی ایرانی

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در حاشیه بازدید از پروژه متروی اسلامشهر گفت: این پروژه با کار جهادی جوانان متخصص و متعهد ایرانی در حال اجراست.
کد خبر : 15093
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
اجرای پروژه متروی اسلامشهر به دست متخصصان جوانی ایرانی

به گزارش کاتنا از اسلامشهر، سردار قربان محمد ولی‌زاده با حضور در اسلامشهر از پروژه مترو و ایستگاه مترو میدان نماز بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت پروژه قرار گرفت.
وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه اجرای این پروژه توسط جوانان توانمند و تحصیلکرده ایرانی مایه افتخار و غرور است، گفت: در زمان رژیم‌ پهلوی استعداد و توانایی جوانان ما امکان بروز و ظهور نداشت.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) با بیان اینکه شاهد کار جهادی جوانان متخصص و متعهد در پروژه متروی اسلامشهر هستیم، افزود: امروز اراده مسئولان ما در بخش‌های مختلف کشور، کار و خدمت شبانه روزی به مردم است و امیدواریم با همت مسئولان‌ اسلامشهر مردم این شهرستان بزودی بتوانند از خدمات مترو استفاده کنند.
در این بازدید که سرهنگ ایلکا؛ فرمانده سپاه اسلامشهر نیز حضور داشت، محسن حمیدی؛ شهردار اسلامشهر به تشریح میزان‌ پیشرفت پروژه متروی اسلامشهر و همچنین آخرین وضعیت احداث ایستگاه متروی میدان‌ نماز پرداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار