نتایج انتخابات ۱۴۰۲ مجلس در شهرستان‌های استان تهران

علیرضا بحرالعلوم

نتایج انتخابات ۱۴۰۲ مجلس در شهرستان‌های استان تهران

نتایج انتخابات ۱۴۰۲ مجلس در شهرستان‌های استان تهران اعلام شد.
کد خبر : 14954
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۲۹
نتایج انتخابات ۱۴۰۲ مجلس در شهرستان‌های استان تهران

امید احمدی در گفت‌وگو با کاتنا در رباط‌کریم، با بیان اینکه مشارکت در حوزه انتخابیه بهارستان و رباط‌کریم نسبت به دوره گذشته افزایش داشته است، اظهار داشت: کل آرای انتخابات مجلس دوازدهم در دو شهرستان بهارستان و رباط‌کریم و شهر پرند 186 هزار 660 رأی بوده است.
وی با اشاره به مشارکت 35 درصدی مردم رباط‌کریم و بهارستان در انتخابات مجلس دوازدهم و خبرگان رهبری، افزود: حسن قشقاوی با بیش از 44 هزار رای از کل آرا ماخوذه به مجلس دوازدهم راه پیدا کرد.
فرماندار شهرستان رباط‌کریم در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت در شهرستان رباط‌کریم 51 درصد و در شهرستان بهارستان 29 درصد بوده است که مجموع دو شهرستان در مشارکت مردم در انتخابات 35 درصد بوده است.
مهدی زمانی افشار منتخب مردم حوزه انتخابیه ورامین ، قرچک و پیشوا شد
محسن اسلامی با اشاره به نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مهدی زمانی افشار با 30 هزار 463 رای به عنوان منتخب مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی مشخص و راهی بهارستان شد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور در ادامه گفت: جمع آمار ماخوذه صحیح این حوزه انتخابیه را 124 هزار و 553 رأی است.
شاهرخ رامین با کسب 17 هزار و 812 رأی منتخب مردم دماوند و فیروزکوه شد
رضا طاهرخانی ضمن قدردانی از حضور باشکوه و حماسی آحاد مختلف مردم این دو شهرستان در انتخابات 11 اسفندماه اظهار داشت: روز گذشته 37 نامزد در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در 168 شعبه اخذ رأی با یکدیگر رقابت کردند.
وی افزود: پس از پایان شمارش آرای شعب، “شاهرخ رامین” با کسب 17 هزار و 812 رأی به‌عنوان منتخب مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه انتخاب شد.
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در پایان خاطرنشان کرد: به‌زودی آرای کل نامزدهای حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه اعلام خواهد شد.
حسین حق وردی منتخب حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد شد
علیرضا فاتحی‌نژاد رئیس حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد با اشاره به نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد اظهار داشت: حسین حق وردی با 56 هزار و 529 رأی و کسب 26.13 درصد آرا توانست به مجلس دوازدهم راه پیدا کند.
وی افزود: محمدرضا گروسی با 54 هزار و 364 رای کسب 25.4 درصد آرا، احمد ربیع زاده با 37 هزار و 29 و کسب 17.11 درصد آرا و حسن اکبری با 5 هزار و290 و کسب 2.44 درصد آرا در رتبه دوم تا چهارم از حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد قرار گرفتند.
فرماندار شهرستان شهریار تعداد رأی صحیح ماخوذه در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهریار، ملارد و قدس را 270 هزار و 503 رای عنوان کرد و گفت: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با یازدهم اسفندماه همزمان با سراسر کشور روز جمعه 11 اسفند در حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد برگزار شد.
فاتحی نژاد با بیان اینکه 99 کاندید در شهرستان شهریار برای مجلس دوازدهم به رقابت پرداختند، خاطرنشان کرد: 294 شعبه اخذ رای برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان شهریار دایر شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار