برگزاری انتخابات در ری با ۱۲ هزار نفر نیروی اجرایی و نظارتی/ ۴۸۷ صندوق ثابت و سیار تعبیه شد

علیرضا بحرالعلوم

برگزاری انتخابات در ری با ۱۲ هزار نفر نیروی اجرایی و نظارتی/ ۴۸۷ صندوق ثابت و سیار تعبیه شد

فرماندار ویژه شهرستان ری از برگزاری انتخابات در شهرستان ری با ۱۲ هزار نفر نیروی اجرایی و نظارتی خبر داد و گفت: ۴۸۷ صندوق برای اتخاذ آرا به‌صورت ثابت و سیار تعبیه شده است.
کد خبر : 14806
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
برگزاری انتخابات در ری با ۱۲ هزار نفر نیروی اجرایی و نظارتی/ ۴۸۷ صندوق ثابت و سیار تعبیه شد

به گزارش کاتنا از ری، مهدی باب‌الحوائجی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص آمادگی شهرستان ری برای برگزاری انتخابات پرشور اظهار داشت: تمهیدات لازمه جهت برگزاری انتخابات اندیشیده شده و امیدواریم حماسه‌ای دیگر را در روز 11 اسفند در قبله تهران شاهد باشیم.
وی افزود: در این حماسه 12 هزار نفر در هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی و همچنین همکاران نیروی انتظامی نسبت به برگزاری انتخابات آماده خدمتگزاری هستند.
فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: 460 صندوق در 460 شعبه از شهرستان ری تعیین، تعریف و تصویب‌شده که کار رأی‌گیری در روز انتخابات در مساجد، مدارس و حسینیه‌ها اجرایی شود.
باب‌الحوائجی تصریح کرد: 500 بازرس در امر برگزاری انتخابات در شهرستان ری بر فرآیند این کار نظارت دارند و از ستادها و شعبات رأی‌گیری بازرسی می‌کنند.
وی افزود: 6 هزار نفر رأی اولی در شهرستان ری حائز شرایط رأی دادن هستند و در روز انتخابات می‌توانند پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.
معاون استاندار تهران ابراز داشت: در شهرستان ری آمادگی 100 درصدی برای برگزاری انتخابات وجود دارد و با توجه به شرایط حوزه انتخابیه و صلاح‌دید نهادهای متولی امکان تمدید زمان انتخابات نیز وجود دارد.
دعوت کاندیدای جوان شهرری از مردم برای حضور پرشور در انتخابات/ برای موفقیت نظام تلاش می‌کنیم + فیلم
وی ادامه داد: در بخش مرکزی 16 صندوق سیار، بخش کهریزک 4 صندوق سیار، فشافویه 4 صندوق سیار و قلعه‌نو 3 صندوق سیار در نظر گرفته شده که کار رأی‌گیری از پادگان‌ها، بیمارستان‌ها و زندان‌ها را برعهده خواهد داشت.
فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: در شهرستان ری نزدیک به 271 هزار و 796 نفر در بخش خاوران، کهریزک، فشافویه و قلعه‌نو و همچنین در بخش مرکزی 232 هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار