فاطمه گلپایگانی

دعوت جامعه پزشکی با نسخه‌نویسی برای شرکت در انتخابات

پزشکان اعم از عمومی، متخصص و فوق تخصص که همواره برای درمان بیماری‌ها و سلامت مردم نسخه می‌نویسند و دارو تجویز می‌کنند، این بار اما در سربرگ‌های خود برای درمان مشکلات کشور شرکت در انتخابات را نسخه پیچیدند.
کد خبر : 14721
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
دعوت جامعه پزشکی با نسخه‌نویسی برای شرکت در انتخابات

به گزارش از کاتنا جمعی از پزشکان در اقدامی نمادین برای نخستین بار از طریق نسخه‌نویسی مردم را برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند به مشارکت دعوت کردند. این پزشکان در آستانه انتخابات با راه‌اندازی پویش سراسری و در اقدامی مبتکرانه با اعلام حضور خود در انتخابات، مردم را نیز برای شرکت هر چه باشکوه تر در این جشن ملی دعوت کردند.

بازنشر نسخه پزشکان و دعوت آنها به مشارکت در انتخابات در میان کاربران فضای مجازی بازتاب گسترده داشته است و به واقع پزشکان هم مانند سایر اقشار جامعه همگام با مردم انتخابات را عامل وحدت و گره گشای مشکلات کشور می دانند.
پدرام پاک آیین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت و گو با خبرنگاران از آغاز پویش خودجوش «نسخه حضور» از سوی جامعه پزشکی در روزهای گذشته و با هدف دعوت مردم به مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند خبر داد و گفت: شمار قابل توجهی از پزشکان فعال در مراکز درمانی دولتی و خصوصی سراسر کشور، با نوشتن «نسخه حضور» مردم را به مشارکت پرشور در انتخابات یازدهم اسفند و حضور در پای صندوق های رأی دعوت کردند. این پزشکان صرف نظر از اینکه به کدام نامزد یا نامزدهای انتخاباتی رأی می دهند، خواستار اصل حضور آحاد مردم در روز جمعه، ۱۱ اسفند به عنوان پشتوانه‌ مجلس دوازدهم شدند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در نسخه‌های حضور این پزشکان که در بین آنها چهره‌هایی با سلیقه‌های گوناگون مشاهده می‌شود، بر حضور پُرشور مردم در انتخابات، وحدت ملّی، ‌عزم و اراده ملّت ایران برای حضور در صحنه، قدرت ملی، امنیّت ملی، اتحاد مردم، تشجیع مسئولان به سرعت عمل و پیشرفت با مشارکت بالا در انتخابات و تشکیل مجلس قوی تأکید شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار