پیاده‌روی منتظران ظهور به سمت مسجد مقدس جمکران/ استقرار ۴۵۰ موکب در مسیر "عاشقان مهدی"

علیرضا بحرالعلوم

پیاده‌روی منتظران ظهور به سمت مسجد مقدس جمکران/ استقرار ۴۵۰ موکب در مسیر “عاشقان مهدی”

عاشقان مهدی موعود (عج) از دقایقی قبل پیاده روی خود از حرم بانوی کرامت به سمت مسجد مقدس جمکران را آغاز کرده اند.
کد خبر : 14615
تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
پیاده‌روی منتظران ظهور به سمت مسجد مقدس جمکران/ استقرار ۴۵۰ موکب در مسیر “عاشقان مهدی”

به گزارش کاتنا از قم، همزمان با شب نیمه شعبان جمعی از عاشقان و منتظران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف مسیر حرم بانوی کرامت را به سمت مسجد مقدس جمکران پیاده روی می‌کنند.
این مراسم که از ساعاتی پیش آغاز شده به طور مستمر تا اواخر وقت امشب ادامه خواهد داشت.
پذیرایی موکب‌های مردمی نیمه شعبان در بلوار پیامبر اعظم (ص)
همزمان با نیمه شعبان بیش از 450 موکب در بلوار پیامبر اعظم (ص) حد فاصل حرم حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران قم برپا شده است.
خادمان مهدوی از ایران و سراسر دنیا با برپایی این موکب‌ها خدمات مختلف پذیرایی، فرهنگی و خدماتی را به عاشقان و دلدادگان مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ارائه می‌کنند.
خدمات‌دهی رایگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی قم در نیمه شعبان
رضا خانه‌زاد یزدی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به لحاظ تمهیدات حمل‌ونقل عمومی زائران و نمازگزاران شهر قم در نیمه شعبان، گفت تعداد 100 دستگاه ون به‌صورت رایگان در مسیرهای مشخص مانند بلوار پیامبر اعظم (ص) به زائران در این ایام خدمت می‌کند.
وی با تأکید به اینکه 80 دستگاه اتوبوس در مسیرهای تعیین‌شده آماده ارائه خدمت به زائران است، گفت: وسایل نقلیه در بلوار پیامبر اعظم (ص)، خیابان ظهور، مسیرهای میان پارکینگ‌ها و مسجد مقدس جمکران در حال خدمت‌رسانی هستند.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم عنوان کرد: از مردم تقاضا داریم که با وسایل نقلیه شخصی برای حضور در اجتماعات مهدوی در هسته مرکزی شهر، مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) و مسجد مقدس جمکران تردد نکنند.
وی بیان کرد: وسایل نقلیه عمومی در ایام شعبان از مبادی مختلف به‌سمت هسته مرکزی شهر با تمام توان برای خدمت به زائران به‌کارگیری شده است.
ارسال اطلاعات ضروری نیمه شعبان به‌صورت پیامک
جواد غلام‌پور، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم، نیز گفت: پیامک سه قسمتی برای بیش از دو میلیون شماره ایرانسل و همراه اول در دو نوبت ارسال شده است.
وی با اشاره به ارائه اماکن اسکان صلواتی به‌صورت پیامکی در قم افزود: محدودیت‌های ترافیکی و ارائه نشانی وبگاه قم نیز برای دو میلیون شماره ارسال شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم با تأکید به فعال‌شدن نرم‌افزار مسیریاب نشان عنوان کرد: وبگاه قم زائر به‌روزرسانی شده است و خدمات و کلیپ‌های آموزشی نیز در دسترس زائران است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار