دپوی نخاله بیخ گوش مهرنشینان پردیس‌/ گلایه اهالی فاز ۸ پردیس از پسماندسوزی در دره بهشت

علیرضا بحرالعلوم

دپوی نخاله بیخ گوش مهرنشینان پردیس‌/ گلایه اهالی فاز ۸ پردیس از پسماندسوزی در دره بهشت

دره بهشت در مجاورت فاز ۸ پردیس به واسطه عدم نظارت متولیان تبدیل به محل دپو نخاله و پسماند سوزی شده و ساکنان از دود ناشی از پسماندسوزی و دپو زباله‌های بیمارستانی گلایه دارند.
کد خبر : 14585
تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۱۱
دپوی نخاله بیخ گوش مهرنشینان پردیس‌/ گلایه اهالی فاز ۸ پردیس از پسماندسوزی در دره بهشت

به گزارش کاتنا از پردیس، آتش ناشی از زباله سوزی و به ویژه زباله‌های عفونی و بیمارستانی، جان ساکنان فاز 8 پردیس را تهدید کرده و خسارات جبران‌ناپذیری به محیط‌زیست منطقه وارد می‌کند.
فعالیت‌های عمرانی شرکت عمران پردیس در ساخت مساکن مهر و تخلیه نخاله‌های ساختمانی نیازمند محلی مناسب برای دپوی نخاله است، اما تخلیه نخاله‌های ساختمانی در چندقدمی ساکنان فاز 8 انجام می‌شود.
دره بهشت و اراضی رها شده اطراف فاز 8 پردیس مکانی برای تخلیه زباله عفونی و بیمارستانی و حتی تخلیه کامیون‌های فاضلاب شده و این در حالی است که شهرداری پردیس با نصب تابلو از تخلیه هرگونه نخاله‌های ساختمانی ممانعت کرده است اما همچنان تردد شبانه‌روزی کامیون‌های سبک و سنگین زندگی ساکنان را با خطرات جدی زیست‌محیطی مواجه کرده است.
آقای احمدی از ساکنان فاز 8 پردیس در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پردیس با ابراز گلایه‌مندی از عدم پیگیری مسئولان گفت: زندگی ما در کنار زباله‌ها و کوهی از نخاله‌های ساختمانی می‌گذرد و انگار کسی ما را نمی‌بیند و فراموش شده‌ایم.
خانم میان‌سالی از ساکنان مسکن مهر فاز 8 گفت: در چندقدمی این زباله‌ها فرزندان ما روزانه تردد می‌کنند.
آقای نصیری با انتقاد از عدم پاسخگویی مسئولان گفت: ما روزانه در جهنمی از زباله و دود آتش زندگی می‌کنیم و به‌جای سرانه‌های فضای سبز و ورزشی، سرانه‌زباله و نخاله داریم.
آقای بی‌غم با ابراز گلایه از شهرداری پردیس عنوان کرد: شهرداری در قسمت ورودی به محل دپو با نصب تابلوی تخلیه هرگونه زباله و نخاله ساختمانی ممانعت کرده و جالب اینکه کامیون‌های شهرداری به‌صورت شبانه‌روز در حال تخلیه نخاله و زباله هستند.
آقای زمانی هم ابراز داشت: ساخت مسکن مهر در تمامی فازهای پردیس در حال افزایش است و کوهی از نخاله‌های ساختمانی آپارتمان‌های اطراف را مدفون کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار