ساماندهی ترافیکی هر خودرو ۵۰۰ میلیون تومان برای شهرداری کرج هزینه دارد

علیرضا بحرالعلوم

ساماندهی ترافیکی هر خودرو ۵۰۰ میلیون تومان برای شهرداری کرج هزینه دارد

شهردار کرج گفت: نگهداری، ساماندهی و نظام‌مند ترافیک در شهر به ازاری هر خودرو برای شهرداری کرج ۵۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.
کد خبر : 14433
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
ساماندهی ترافیکی هر خودرو ۵۰۰ میلیون تومان برای شهرداری کرج هزینه دارد

به گزارش کاتنا از کرج مهرداد کیانی در آیین بهره برداری از پارکینگ طبقاتی شهرداری کرج با اشاره به اینکه در این پروژه همکاران شهرداری در سالهای قبل و امسال سهم داشتند، گفت: کل این پروژه در زیربنای 10 هزار متر مربع با گنجایش 250 پارکینک به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این پروژه با تمام تأخیرها بالاخره راه‌اندازی شد؛ این پروژه در سال‌های گذشته استارت خورد اما آن را در پارلمان جدید به اتمام‌ رساندیم.

شهردار کرج با بیان اینکه این پروژه 125 میلیارد تومان هزینه داشته است، گفت: ایجاد هر پارکینگ در شهر 500 میلیون تومان هزینه در بر دارد.

کیانی با بیان اینکه اگر هر شهروندی یک خودرو 500 میلیون تومانی بخرد هزینه ساماندهی این خودرو ‌برای شهرداری 500 میلیون تومان‌ است، عنوان کرد: در سنوات گذشته در ساخت‌وسازها توجهی به ‌پارکینگ نشده و خسارات بسیار زیادی به شهر وارد شده و گریبان نسل‌های بعد را گرفته است.

وی با بیان اینکه بودجه این دوره از شهرداری کرج حدود 4 هزار و 400 میلیارد تومان بوده است، افزود: به لطف خدا ظرف مدت کمتر از 3 سال به 21 هزار میلیارد افزایش داشته است که در تاریخ شهرداری بی‌سابقه بوده است و این دوره به عنوان درخشان‌ترین دوره ثبت خواهد شد.

شهردار کرج با توجه به اینکه بودجه سال آتی با اعتبار 21 هزار میلیارد تومان مصوب شده است که نشان دهنده عملکرد شورا و‌ شهرداری به سمت توجه به واقعیت‌های زمانی است و کاری خواهد انجام داد که شهر را به سمت شهری مدرن پیش ببرد، عنوان کرد: سال آینده بزرگراه شمالی با بودجه‌ای که دولت با اعتبار 3 هزار و 500 میلیارد تومان به آن‌ اختصاص داده است به بهره‌برداری می‌رسد، متروی کرج نیز در نیمه دوم سال آینده در میدان شهید سلطانی افتتاح خواهد شد.

وی در پایان گفت: شهر کرج جزو اولین شهرهایی است که به سمت حمل و‌ نقل پاک حرکت کرده است و اولین کلانشهر ایران در داشتن اتوبوس برقی هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار