عضو سابق شورای شهر رباط‌کریم دستگیر شد

علیرضا بحرالعلوم

عضو سابق شورای شهر رباط‌کریم دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری عضو سابق شورای اسلامی شهر رباط‌کریم به اتهام تخلفات مالی و ارتشاء خبر داد.
کد خبر : 14397
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸
عضو سابق شورای شهر رباط‌کریم دستگیر شد

به گزارش کاتنا از رباط کریم، محمد یوسف‌وند با اشاره به پیگیری پرونده تخلف اعضای شورای شهر رباط کریم اظهار داشت: در ادامه پرونده تخلفات و دستگیری‌های شهرداری و شورای شهر رباط‌کریم، یکی از اعضای سابق شورای شهر روز گذشته به اتهام تخلفات مالی و ارتشاء با قرار بازداشت موقت بازداشت و روانه زندان شد.
وی افزود: تحقیقات تکمیلی درخصوص وی و سایر متهمین در روند بررسی پرونده و تحقیقات مرتبط با آن همچنان ادامه دارد و دستگیری‌های دیگر نیز خارج از تصور نیست.
یوسف‌وند تاکید کرد: همچنان که بارها اعلام کرده‌ایم دستگاه قضایی در خصوص برخورد با متخلفین و دست‌اندازان به بیت‌المال با احدی تعارف نداشته و ندارد.
وی گفت: همچنان که مردم شاهد هستند واقعا در مسیر مبارزه با تخلفات جدی هستیم و در این راه چپ و راست، مسئول و غیر مسؤگئول برای ما تفاوتی نمی‌کند و اگر به مورد تخلفی بر بخوریم به شدت با آن برخورد می‌کنیم.
دادستان رباط‌کریم در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با اقدامات انجام شده دیگر شاهد تخلفات و فساد در ادارات شهرستان نباشیم.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار