دستگیری ۳۹ قاچاقچی مواد مخدر در بهارستان/ ۱۶۷۱ خرده‌فروش دستگیر شدند

علیرضا بحرالعلوم

دستگیری ۳۹ قاچاقچی مواد مخدر در بهارستان/ ۱۶۷۱ خرده‌فروش دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به دستگیری ۳۹ قاچاقجی مواد مخدر گفت: در سالجاری ۱۶۷۱ نفر از عاملین توزیع و خرده فروش مواد مخدر در بهارستان دستگیر شده است.
کد خبر : 14394
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶
دستگیری ۳۹ قاچاقچی مواد مخدر در بهارستان/ ۱۶۷۱ خرده‌فروش دستگیر شدند

به گزارش کاتنا از بهارستان، سرهنگ مجید عسگری‌نیا عصر امروز در نمایشگاه ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در جمع خبرنگاران با اشاره به مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر اظهارداشت: 39 قاچاقچی مواد مخدر در 10 ماه گذشته در بهارستان دستگیر شده است.
وی به دستگیری 1671 خرده فروش و عامل اصلی توزیع مواد مخدر اشاره کرد و افزود: 2136 معتاد متجاهر در بهارستان دستگیر و تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.
فرمانده انتظامی بهارستان به رشد 67 درصد دستگیری‌ها توسط پلیس اشاره و تصریح کرد: 7 درصد مجموع سرقت‌ها در سالجاری کاهش یافته است.
عسگری‌نیا با بیان اینکه 1261 اراذل و اوباش و عوامل قدرت نمایی در بهارستان دستگیر شد گفت: 720 قبضه انواع سلاح سرد از اراذل و اوباش کشف شده است.
وی به افزایش 34 درصدی انواع کشفیات پلیس بهارستان اشاره و ابراز داشت: 5 هزار و 129 واحد صنفی توسط مامورین اماکن در شهرستان بازدید و 389 واحد صنفی متخلف پلمب شده است.
دستگیری 3 باند سارق منزل در مازندران/ دو باند از استان‌های غربی بودند
وی در ادامه به کشف بیش از 4 میلیون داروی غیرمجاز در سال جاری اشاره کرد و گفت: 641 پرونده کلاهبرداری و سایبری توسط پلیس فتا به سرانجام رسیده و بیش از 3 میلیارد تومان پول به مالباختگان عودت داده شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان با بیان اینکه از ابتدای بهمن ماه با تدابیر فرمانده انتظامی غرب استان تهران به استقبال بهار رفته‌ایم، خاطرنشان کرد: گشت‌های امداد و آگاهی پلیس بهارستان با تمام ظرفیت در سطح شهرستان حضور دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار