به‌کارگیری سامانه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در انتخابات‌

علیرضا بحرالعلوم

به‌کارگیری سامانه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در انتخابات‌

قائم‌مقام رئیس‌کل دادگستری استان تهران گفت: با راه‌اندازی سامانه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تمامی فعالیت کاندیداها و چگونگی تبلیغات کاندیداها رصد و از طرق پیامک به اطلاع مردم می‌رسد.
کد خبر : 14339
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
به‌کارگیری سامانه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در انتخابات‌

به گزارش کاتنا از پردیس، حاجی رضا شاکرمی صبح امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه دادستان شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جهت آگاهی‌بخشی به مردم و پیشگیری از وقوع تخلفات انتخاباتی در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، نوع تبلیغات، گفتمان و نوع انتظارات و اهداف کاندیداها رصد و ازطریق سامانه معاونت پیشگیری دستگاه قضا اطلاع‌رسانی می‌شود.
وی وظیفه دستگاه قضا در رصد تخلفات انتخاباتی را در سه مرحله دانست و افزود: در جهت سیاست تشکیلات قضایی و ورود به تخلفات انتخاباتی در سه مرحله پیشگیری، آگاهی‌بخشی و تذکر و هشدار در مرحله بعد از پیشگیری اقدام می‌شود و در انتها در صورت وقوع جرم دستگاه قضا بر اساس وظیفه قانونی وارد عمل می‌شود.
قائم‌مقام رئیس‌کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: راه‌اندازی سامانه وقوع جرم در معاونت پیشگیری دادگستری استان تهران هم‌زمان با سراسر کشور فعال است و مردم از طریق پیامک آگاهی لازم و قانونی را دریافت می‌کنند.
وی یادآور شد: در شهرستان‌های استان تهران تمامی دادستان‌ها و رؤسای دادگستری تخلفات انتخاباتی قبل و بعد و زمان انتخابات را با کمک دستگاه‌ها رصد و پایش و سپس به استان منعکس می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار