تنظیم قرارداد اجاره برای اتباع غیرمجاز در ری ممنوع شد

علیرضا بحرالعلوم

تنظیم قرارداد اجاره برای اتباع غیرمجاز در ری ممنوع شد

رئیس اتحادیه املاک شهرستان ری از ممنوعیت تنظیم هرگونه قرارداد اجاره برای اتباع خارجی فاقد مجوز قانونی خبرداد و گفت: با متخلف برابر مقررات برخورد خواهد شد.
کد خبر : 14298
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
تنظیم قرارداد اجاره برای اتباع غیرمجاز در ری ممنوع شد

علی محسنی در گفت‌وگو با کاتنا در ری، با اشاره به ممنوعیت تنظیم قرارداد اجاره برای اتباع غیرمجاز اظهار داشت: تنظیم هرگونه قرارداد اجاره برای اتباع خارجی فاقد مجوز قانونی در سطح شهرستان ری ممنوع است و با متخلف برابر مقررات برخورد خواهد شد.

وی افزود: اتباع فاقد مدارک هویتی نمی‌توانند قراردادی منعقد کنند و فقط اتباع دارای مدارک شناسایی اعم از کارت تردد، پاسپورت، کارت آمایش می‌توانند نسبت به اجازه منزل اقدام کنند.

رئیس اتحادیه املاک شهرستان ری در ادامه گفت: از این پس با دستور کارگروه ساماندهی دفاتر مشاورین املاک کشور، دریافت کد رهگیری برای تمام قراردادهای اجاره نامه و مبایعه نامه در دفاتر املاک شهرستان ری الزامی است.
اجاره و تملک معابر و خیابان های میدان میوه ممنوع است

محسنی توانا در پایان خاطرنشان کرد: مشاوران املاک باید مدارک شناسایی اتباع مجاز عبارت از کارت آمایش از استان تهران، گذرنامه‌های خانواری و اقامتی با تاریخ اعتبار ممهور به مهر ادارات پلیس مهاجرت و گذرنامه در استان تهران، برگه‌های تردد غیر حمایتی، برگه‌های سرشماری معتبر از استان تهران شامل بازشماری، حمایت تحصیلی، اشتغال و واکسیناسیون است را از اتباع مجاز درخواست کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار