بازگشایی مجدد پیست دیزین

علیرضا بحرالعلوم

بازگشایی مجدد پیست دیزین

بهره بردار پیست دیزین گفت: طی رایزنی‌های صورت گرفته و به دستور دادستان کرج پیست دیزین به صورت آزمایشی بازگشایی شد.
کد خبر : 14252
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
بازگشایی مجدد پیست دیزین

به گزارش کاتنا از کرج، علی سولقانی، رییس کارگروه توسعه و بهره برداری شرکت تعاونی روستای ولایت رود و بهره بردار پیست بین المللی دیزین با بیان اینکه تمام نقاط مد نظر استاندارد البرز در مورد این پیست بازسازی شده است،
گفت: با اقدامات صورت گرفته نامه فک پلمب از سوی دادستانی کرج دریافت شد و از امروز ۲۷ بهمن ماه دیزین به صورت آزمایشی بازگشایی شد.
سولقانی با بیان اینکه این پیست به مدت یک هفته به صورت آزمایشی فعالیت خواهد کرد، اظهار کرد: با توجه به تاثیرگذاری دیزین در اقتصاد منطقه و در کنار آن جلوگیری از نابود
شدن یکی از بزرگترین ظرفیت های کشورمان در حوزه گردشگری و ورزشی تمام هم و غم ما بر این بوده تا استانداردهای مدنظر سازمان استاندارد به درستی انجام شود.
وی با اشاره به حمایت های صورت گرفته از سوی دولت در راستای بازگشایی پیست بین المللی دیزین تصریح کرد: اعتماد صورت گرفته از سوی مسوولان دولتی برای واگذاری دیزین به بومیان و مردم برای بازسازی این پیست که سال‌ها است.
بدون هیچ گونه استانداردسازی مورد بهره برداری قرار گرفته بود موجب شد تا مردم به صورت شبانه روزی پای کار آمده و تمام توان خود را بر این گذاشته تا پیست بین المللی دیزین را به روز رسانی کرده که این اعتماد امروز جواب داده و شاهد بازگشایی آن باشیم.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار