۳۵۰۰ نفر از اتباع غیرمجاز در شهرستان بهارستان جمع آوری شدند

علیرضا بحرالعلوم

۳۵۰۰ نفر از اتباع غیرمجاز در شهرستان بهارستان جمع آوری شدند

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: ۳۵۰۰ نفر از اتباع خارجی بدون کارت و مجوز اشتغال از شهرستان جمع آوری و جهت خروج از کشور به نهادهای مربوط تحویل شده‌اند.
کد خبر : 14151
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
۳۵۰۰ نفر از اتباع غیرمجاز در شهرستان بهارستان جمع آوری شدند

به گزارش کاتنا از بهارستان، عبدالله نوحی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح ضربتی جمع آوری و بازگشت اتباع غیرمجاز در شهرستان بهارستان اظهار داشت: با همکاری فراجا، پلیس مهاجرت غرب استان، فرمانداری و اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران جمع آوری اتباع غیرمجاز در این شهرستان آغاز شد.
وی با اشاره به جمع آوری 475 نفر از اتباع در یک روز افزود: اتباع غیرمجاز جهت بازگشت به کشور خود به مراجع ذیربط تحویل داده شدند.
فرماندار بهارستان با اشاره به اجرای موفق این طرح در شهرستان تصریح کرد: ماده 181 قانون کار مبنی بر ممنوعیت به‌کارگیری اتباع غیرمجاز با جدیت دنبال و قانون فصل الخطاب مسئولین است.
نوحی در ادامه اضافه کرد: بر اساس قانون به کارگیری اتباع غیر مجاز در واحدهای صنفی تخلف است و برابر قوانین با فرد متخلف برخورد خواهد شد.
فراخوان نخستین اردوی فرهنگی، زیارتی راهیان نور ویژه اتباع افغانستانی
فرماندار بهارستان در پایان با بیان اینکه این طرح تا رسیدن به نتیجه مطلوب و بازگشت همه اتباع غیرمجاز شناسایی شده ادامه خواهد یافت، خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر 3500 نفر از اتباع غیرمجاز و بدون پروانه اقامت و اشتغال از سطح شهرستان جمع آوری شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار