تشکیل ۱۳ پرونده قضایی قاچاق کالا در ورامین/ متخلفان ۹۶۰ میلیون ریال جریمه شدند

علیرضا بحرالعلوم

تشکیل ۱۳ پرونده قضایی قاچاق کالا در ورامین/ متخلفان ۹۶۰ میلیون ریال جریمه شدند

رئیس اداره صمت شهرستان ورامین از تشکیل ۵۵۰ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی و تولیدی خبر داد و گفت: ۴۳۱ مورد بازرسی در حوزه برخورد با قاچاق کالا انجام و به تشکیل ۱۳ پرونده قضایی به ارزش حدودی ۹۶۰ میلیون ریال منجر شد.
کد خبر : 14148
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
تشکیل ۱۳ پرونده قضایی قاچاق کالا در ورامین/ متخلفان ۹۶۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمد داودی جاوید در گفت‌وگو با کاتنا در ورامین، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت بهبود کار صنعتگران و تولیدکنندگان در این شهرستان گفت: از ابتدای سال تاکنون 1253 مورد بازرسی در سطح شهرستان از واحدهای تولید و عرضه توسط بازرسان این اداره انجام شده که 550 فقره از بازرسی‌ها به تشکیل پرونده تخلف و رسیدگی قضایی منجر شده است.
وی با اشاره به ثبت 324 شکایت و اعلام تخلف در ورامین افزود: 155 گشت مشترک با ادارات معین، تحقق 431 بازرسی در حوزه قاچاق کالا و تشکیل 13 پرونده به ارزش حدود 960 میلیون ریال و صدور 5 فقره پروانه بهره‌برداری انجام شده و در حال حاضر هیچ پرونده راکدی جهت صدور نداریم.
رئیس اداره صمت شهرستان ورامین با اشاره به شهرک‌های صنعتی شهرستان گفت: در شهرستان دو شهرک صنعتی مصوب دولتی سالاریه و چرمشهر با 290 واحد صنعتی در حال فعالیت هستند و در شهرک خیرآباد، ملاآقایی و جوادآباد با اقدامات صورت گرفته توسط اداره صمت و فرماندار ویژه ورامین تبدیل از لکه صنعتی به شهرک صنعتی در حال نهایی‌شدن است.
تیغ قاچاق بر گلوی تولیدکنندگان لوازم‌خانگی / درخواست فوری فعالان اقتصادی از ستاد مبارزه با قاچاق کالا
داودی جاوید از راه‌اندازی سامانه اظهار تولید برای تولیدکنندگان خبر داد و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سامانه تولید برای شفافیت فرآیند اقتصادی است و به تولیدکنندگان کمک خواهد کرد برای دریافت مواد اولیه و عرضه محصولات خود دچار مشکلات کمتری باشند.
وی یادآور شد: نمایشگاه تولید و خدمات واحدهای صنعتی برای شناسایی به مردم شهرستان در آینده راه‌اندازی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار