تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

علیرضا بحرالعلوم

تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال در سامانه رصد اشتغال استان تهران خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵۰ هزار و ۴۸۷ نفر در این استان مشغول به کار شدند.
کد خبر : 14145
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳
تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال در استان تهران

محمد آذرپناه در گفت‌وگو با کاتنا در استان تهران، با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده در این استان گفت: یکی از اهداف اصلی دولت سیزدهم ایجاد سالانه حداقل یک میلیون فرصت شغلی است.
وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس اهداف تعیین شده، نسبت به تهیه برنامه ملی زیست‌بوم اشتغال در سطح کشور اقدام کرده و برای پیگیری تحقق این هدف سامانه ملی رصد اشتغال کشور طراحی و پیاده‌سازی شده است.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران افزود: طرح زیست‌بوم ملی اشتغال از اولویت‌های شورای عالی اشتغال است که در راستای برنامه اشتغال دولت سیزدهم تدوین شده و رویکرد کاهش بیکاری، ایجاد اشتغال پایدار و ترویج فرهنگ کارآفرینی را دنبال می‌کند.
آذرپناه با تأکید بر اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت راهبری و نظارت بر تحقق برنامه اشتغال در سطح استان را برعهده دارد، تصریح کرد: در سال 1402 ایجاد اشتغال برای تعداد 150 هزار و 487 نفر در استان تهران توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدف گذاری شد که این میزان اشتغال در بهمن ماه محقق شد.
مصوبات جلسه شورای‌عالی اشتغال ابلاغ شد
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، در حالی که هنوز 1 ماه از فرصت این اداره کل برای تحقق اهداف یکساله باقی مانده، شاهد تحقق 100 درصدی تعهد اشتغال در سامانه رصد اشتغال هستیم.

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار