۴۵هزار متر مربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر آزادسازی شد

علیرضا بحرالعلوم

۴۵هزار متر مربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر آزادسازی شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر از آزادسازی و بازگشت به چرخه تولید ۴۵هزار مترمربع از اراضی مرغوب کشاورزی بخش چهاردانگه اسلامشهر خبر داد.
کد خبر : 14101
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵
۴۵هزار متر مربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر آزادسازی شد

به گزارش کاتنا از اسلامشهر، مسعود ایلکا در حاشیه آزادسازی اراضی کشاورزی گفت: آزادسازی امروز با اجرای 15 مورد دستور قضایی تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها شامل سوله، آلاچیق، دیوارکشی و محوطه سازی و … با حضور پرسنل اراضی مدیریت جهاد کشاورزی، نماینده دادستان، شهرداری چهاردانگه و همراهی فرماندهی پلیس پیشگیری، اورژانس و یگان امداد نیروی انتظامی این شهرستان انجام شد.
وی افزود: با قلع و قمع این ساخت و ساز 45هزار مترمربع از اراضی مرغوب کشاورزی بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر به چرخه تولید بازگشت.
5 درصد شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی فعالیت می‌کنند
مدیر جهاد کشاورزی اسلامشهر با اشاره به فعالیت سامانه 131 برای دریافت گزارش‌های مردمی در راستای حفاظت از اراضی زراعی و باغی تاکید کرد: گزارش‌های مردمی توسط ستاد استانی از طریق سامانه 131 اخذ و در سریع‌ترین زمان از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی جلوگیری می‌شود.
ایلکا در پایان خاطرنشان کرد: مردم پیش از خرید اراضی کشاورزی حتما از کارشناسان امور اراضی مدیریت‌های جهاد کشاورزی مشاوره بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار