رشد ۳۱ درصدی تایید صلاحیت‌ داوطلبان انتخابات تهران نسبت به دوره قبل

علیرضا بحرالعلوم

رشد ۳۱ درصدی تایید صلاحیت‌ داوطلبان انتخابات تهران نسبت به دوره قبل

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: میزان ۶۸ درصد تایید صلاحیت داوطلبین در این دوره یک نصاب بسیار مناسب در ادوار گذشته بوده که حاکی از رشد ۳۱ درصدی نسبت به دوره قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌باشد.
کد خبر : 13980
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۲۴
رشد ۳۱ درصدی تایید صلاحیت‌ داوطلبان انتخابات تهران نسبت به دوره قبل

به گزارش کاتنا از تهران، سیدعباس جوهری رییس ستاد انتخابات استان تهران اظهار کرد: پس از اعلام شورای محترم نگهبان در ۱۹ بهمن‌ماه تعداد تایید صلاحیت شدگان افزایش پیدا کرد و از جمع ۵۷۰۶ نفر داوطلبین ، ۳۸۹۸ نفر معادل ۶۸ درصد توسط شورای محترم نگهبان تایید دریافت کردند، همچنین ۷۱۲ نفر معادل ۱۲ درصد عدم‌تایید و ۱۰۹۵ نفر معادل ۲۰ درصد مشمول عدم احراز گردیدند.

وی افزود: نکته قابل توجه این است که میزان ۶۸ درصد تایید صلاحیت داوطلبین در این دوره یک نصاب بسیار مناسب در ادوار گذشته بوده که حاکی از رشد ۳۱ درصدی نسبت به دوره قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌باشد.

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: با توجه به قانون داوطلبین محترم‌ مجلس خبرگان رهبری از ۲۰ تا ۲۲ بهمن‌ماه فرصت دارند که تقاضای تغییر حوزه انتخابیه خود را در سامانه ثبت نمایند؛ ضمنا فرصت تبلیغات کاندیداهای محترم مجلس خبرگان رهبری از ۲۵ بهمن ماه به مدت دو هفته خواهد بود.

جوهری افزود: فرصت تغییر حوزه‌های انتخابیه داوطلبین محترم‌ مجلس شورای اسلامی از ۲۰ لغایت ۲۵ بهمن‌ماه تعیین گردیده است که عزیزان بایستی در این موعد تقاضای خود را در سامانه ثبت نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار