۱۲٠٠ ساختمان ناایمن در منطقه ۲۰ وجود دارد

علیرضا بحرالعلم

۱۲٠٠ ساختمان ناایمن در منطقه ۲۰ وجود دارد

شهردار منطقه ۲۰ با بیان اینکه حدود ۱۲٠٠ ساختمان در شهرری ناایمن است، گفت: ۸ ساختمان بحرانی و ۳ گود پرخطر در منطقه ۲۰ وجود دارد.
کد خبر : 13876
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
۱۲٠٠ ساختمان ناایمن در منطقه ۲۰ وجود دارد

رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ در گفت‌وگو با کاتنا در ری، در رابطه با ساختمان‌های ناایمن در شهرری اظهار کرد: حدود ۱۲٠٠ ساختمان ناایمن در منطقه ۲۰ تهران وجود دارد که به سه دسته بحرانی، پرخطر و کم خطر تقسیم بندی می‌شوند.
وی با بیان اینکه ۸ ساختمان بحرانی در این منطقه وجود دارد، گفت: ۷ گود نا ایمن در سطح شهرری وجود دارد که برخی از آنها ایمن سازی و یا پر شده است و اکنون ۳ گود پرخطر باقی مانده است.
شهردار منطقه ۲۰ ادامه داد: یکی از این گودهای پرخطر و بسیار بزرگ در شهرری که سال‌ها رها شده است، به اسم گود فاتح در خیابان فدائیان اسلام واقع شده که سازمان اوقاف مالک آن است.
شنگی تصریح کرد: به منظور تعیین تکلیف این گود پرخطر، اخیرا جلسه‌ای با رئیس سازمان اوقاف داشتیم که نسبت به ایمن سازی آن تاکید کردیم و حجت الاسلام خاموشی قول مساعد داد که در اسرع وقت مشکلات موجود را با سرمایه گذار برطرف و گود را ایمن سازی کنند.
وی افزود: در کمیته ایمنی منطقه، موضوع ساختمان‌های ناایمن، گودهای پرخطر و مجتمع‌های بزرگ که سازنده‌ها به مباحث ایمنی توجه نکرده‌اند و مالکان آسیب جدی دیده و مباحث پایان کار و اخذ سند مالکیت آنها در هاله‌ای از ابهام است؛ با حضور عوامل و نیروهای خدمات رسان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به حفاری برای لوله گذاری گاز در محله سه‌راه ترانسفو گفت: در سه‌راه ایران ترانسفو بیش از ۱۶ سال ساکنان و کسبه به دلیل مشکلاتی که وجود داشت امکان حفاری گاز را نداشتند که در حال حاضر با وفاقی که بین مسؤولان شهرستان وجود دارد و با دستور فرماندار ویژه شهرستان ری، پس از ۱۶ سال مجوز حفاری صادر شد و گازرسانی به این محله انجام خواهد شد.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار