۵۰۰ واحد صنعتی در شهرستان نظرآباد فعال هستند

علیرضا بحرالعلم

۵۰۰ واحد صنعتی در شهرستان نظرآباد فعال هستند

فرماندار شهرستان نظرآباد، گفت: ۲ شهرک صنعتی با بیش از ۵۰۰ واحد فعال در نظرآباد وجود دارد.
کد خبر : 13689
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸
۵۰۰ واحد صنعتی در شهرستان نظرآباد فعال هستند

به گزارش کاتنا از نظرآباد، حسین بغدادی، فرماندار شهرستان نظرآباد، امروز در نشست دست‌اندر کاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان که در محل مصلی این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه نظرآباد به عنوان غربی‌ترین شهرستان استان البرز با جمعیتی بیش از صد و هشتاد هزار نفر است، گفت: شهرستان‌ نظرآباد به لحاظ تعداد هییت‌های مذهبی، مساجد، علما و روحانیون، شهدا و در همه‌ شاخص‌های مردم برتر است.
وی با اشاره به اینکه در این شهرستان میزان مشارکت مردم در انتخابات بالاترین میزان مشارکت‌ها است، افزود: امیدواریم همانند گذشته در دوازدهمین دوره‌ انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شاهد حضور پرشور مردم و بالاترین میزان مشارکت باشیم.
بغدادی با بیان اینکه صد صندوق رای در شهرستان نظرآباد در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در اجرای صحیح انتخابات هیات اجرایی به موقع تشکیل شده و همچنین با هیات نظارت تعامل کامل برقرار است و جلسات هماهنگی مستمر هیات بازرسی انتخابات برگزاری می‌شود.
وی بیان کرد: همه‌ مجریان انتخابات از بین معتمدین و افراد فعال جریان انقلاب هستند، که جلسات معتددی با افراد برگزار شده است.
بغدادی اشاره‌ای به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری انتخابات در سلامت باشکوه در امنیت و مشارکت حداکثری کرد و گفت: در این خصوص جلسات متعددی با تمام اقشار جامعه اعم از بانوان، فرهنگیان و… برگزار و قرارگاهی درحال شکل گیری است.
وی با بیان اینکه در جهت خدمت‌گزاری دولت از ابتدای دولت سیزدهم پیگیری‌های جدی جهت رفع کمبودهای این شهرستان شکل گرفته است، ادامه داد: در دور اول سفر ریاست جمهور به شهرستان نظرآباد در طی یک سال گذشته پروژه انتقال آب طالقان به شهرستان نظرآباد با اعتباری بالغ ۹۹۵ میلیارد تومان انجام و در هفته دولت این آب جاری شد.
بغدادی با اشاره به اینکه شهرستان نظرآباد در زمینه‌ کشاورزی رتبه‌ اول کشاورزی استان را دارا است، تصریح کرد: افزایش بیش از صد درصدی فروش گندم به دولت از افتخارات شهرستان بیش از دویست هزار راس دام در این شهرستان نگهداری می‌‌شود.
وی افزود: رتبه اول توسعه گلخانه‌ها، رتبه اول مدیریت کنترل بازار آرد و نان، رتبه اول تحقق اشتغال مربوط به شهرستان نظرآباد است.
بغدادی ادامه داد: حداقل سه هزار فرصت شغلی در شهرستان نظرآباد است و این زمینه را برای افراد جویای کار فراهم است.
وی گفت: در جهت رفع ناترازی برق در سفر وزیر نیرو جز شهرستان‌های بودیم که بلافاصله ۱۱هزار متر زمین در موقعیت مناسب فراهم شد و آماده شروع عملیات با اعتبار چهارصد میلیارد تومان است.
بغدادی با بیان اینکه دو شهر صنعتی در شهرستان نظرآباد فعال هستند، بیان کرد: بیش از پونصد واحد صنعتی فعال داریم.
وی ادامه داد: احداث ایستگاه قطار محلی به نحوی که شهروندان بتوانند برای دسترسی به تهران از این ایستگاه استفاده کنند، محل ایستگاه مکان‌یابی شده و احداث توقفگاه را شهرداری می‌دهد و تامین رام‌های قطار را شرکت راه آهن بر عهده گرفته است.
بغدادی اشاره‌ای به فرهنگ سازی انتخابات کرد و گفت: در ۲۳ دبیرستان انتخاباتی تحت عنوان مشاورین دانش آموزی فرماندار برگزار و هدف تمرین انتخابات بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار