استاندار البرز: مدیران برای رفع مشکل مردم فراتر از مسؤولیت خود گام بردارند

علیرضا بحرالعلم

استاندار البرز: مدیران برای رفع مشکل مردم فراتر از مسؤولیت خود گام بردارند

استاندار استان البرز، با بیان اینکه حامی جدی مدیرانی هستم که فراتر از اختیارات و وظایف ذاتی خود برای حل مسائل و دغدغه‌های مردم قدم برمی‌دارند، گفت: باید بر روی اولویت‌های شهرستان با توجه به مطالبه و نیاز مردم متمرکز شوید و با توجه به اهمیت نسبت به حل موانع اقدام شود.
کد خبر : 13661
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸
استاندار البرز: مدیران برای رفع مشکل مردم فراتر از مسؤولیت خود گام بردارند

به گزارش کاتنا از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار استان البرز، امروز در شورای اداری شهرستان چهارباغ که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تبریک اعیاد ماه رجب، با بیان اینکه باید روایت گر و تبیین گر دستاوردهای نظام و انقلاب باشیم و عظمت و شکوه این انقلاب که مرهون خواست و اراده مردم است، به جهانیان نشان دهند، گفت: مدیران استان همواره بدنبال تکریم و احترام و تلاش برای کسب رضایتمندی مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات و مسائل وجود دارد اما برنامه‌های دولت و به تبع استان نیز شتابان در حال حرکت به سوی پیشرفت و آبادانی کشور است، افزود: ادارات و دستگاه ها با کوتاه کردن فرآیند های اداری، امور مردم را تسهیل و تسریع کنند و از سخت گیری های بی مورد پرهیز کنند.

عبداللهی ادامه داد: اگر با هدف حل مشکلات مردم و کسب رضای خداوند متعال کاری را انجام دهیم، هرگز مواخذه نمی‌شویم.

وی با بیان اینکه حامی جدی مدیرانی هستم که فراتر از اختیارات و وظایف ذاتی خود برای حل مسائل و دغدغه‌های مردم قدم برمی‌دارند، بیان کرد: باید بر روی اولویت های شهرستان با توجه به مطالبه و نیاز مردم متمرکز شوید و با توجه به اهمیت نسبت به حل موانع اقدام شود.

این مقام مسوُول با اشاره به اینکه در چهارباغ ۷ محله محروم شناسایی شده است، ادامه داد: باید هر سال بیش از ۱۰ کار ویژه برای این محله ها در دستور کار قرار گیرد، به نوعی که برای مردم ملموس باشد.

وی اشاره‌ای به احداث و ایجاد گلخانه‌ها کرد و گفت: احداث و ایجاد گلخانه ها در اراضی فاقد سند نیز بلامانع است و اخذ مجوز و پروانه تاسیس نیز در خلال و روند راه اندازی گلخانه دنبال شود.

عبداللهی با با بیان اینکه تغییر کاربری اراضی کشاورزی از جمله مشکلاتی است که گریبان گیر استان شده بنابراین با راه اندازی گلخانه ها می‌توان این روند را کنترل کرد، تصریح کرد: در شهرستان چهارباغ این ظرفیت وجود دارد که بخش بالایی از اراضی آن به گلخانه تبدیل شود و مسوُولان شهرستان باید برای این امر اقدام و برنامه ریزی کنند.

وی افزود: طی دوسال اخیر تحولات بزرگی در تقویت زیرساخت ها و سرانه‌ها صورت گرفته و این روند ادامه دارد.

استاندار استان البرز اشاره‌ای به تخت‌های بیمارستانی استان کرد و گفت: اکنون ۷۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه بهداشت و درمان استان اضافه شده و این رقم تا پایان دولت سیزدهم به هزار و ۵۰۰ تخت می‌رسد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در البرز برای نیل به نرم کشوری باید هزار و ۵۰۰ مدرسه ایجاد شود ساخت ۲۰۰ مدرسه را در دستور کار قرار دادیم و تاکنون ۱۰۰ مدرسه محقق شده است.

عبداللهی با بیان اینکه قرارگاه اجتماعی در استان راه اندازی شده، تصریح کرد: با توجه به عملکرد و اقدامات صورت گرفته که کاهش ۲۴ درصدی مجموعه جرائم از جمله آن است، الگوی کشور شد.

وی اشاره‌ای به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری کرد و ادامه داد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری را در پیش داریم و هر کدام از ما مکلف و موظف به ایجاد بسترهای حضور پرشور مردم هستیم.

عبداللهی با بیان اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات مظهر قدرت و قوت جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: هر چه حضور مردم پرشور تر باشد مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.

وی ادامه داد: انتخابات پیش رو عرصه‌ای است که باید وحدت و انسجام خود در صیانت از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به رخ جهانیان بکشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار